Låter bra att det finns intresseMelkutt skrev:Jag tycker det låter som en hel frän ideé!
Jag är intresserad av en uppsätning knappar!
Roligt att någon går emot strömmen och gör "custom parts" till gamla volvos

Vi ska väl fixa hem lite aluminium och fin slipa lite till sen så kan vi börja ta emot beställningarRydberg skrev:helt klart intressant, när kan man beställa?![]()
Dock tkr jag ni kunde gjort spaken lite kortare så d blir mer "racing" stuk över den, är ju trots allt inga orginalare som lär köap dom därBara ett förslag
jag kan anmäla mig som försökskanin till den korta spaken sen innan ni gör ut flerSankan skrev:Vi ska väl fixa hem lite aluminium och fin slipa lite till sen så kan vi börja ta emot beställningarRydberg skrev:helt klart intressant, när kan man beställa?![]()
Dock tkr jag ni kunde gjort spaken lite kortare så d blir mer "racing" stuk över den, är ju trots allt inga orginalare som lär köap dom därBara ett förslag
![]()
Kan pröva göra en kortare spak för att se hur det blir. Tack för förslaget
ta gärna en bild på när den sitter i en bil så man ser hur d blirSankan skrev:Nu är den 220mm och den förra var 300mm. Jag tycker personligen att det blev bättre och snyggare med den kortare, skönare att växla dessutom