Mattias J skrev:
var riktigt kul att åka i kärran igår natt trots att jag satt helt fastsnöad i datan och på mätarna ... uppfattade inte vart vi var,,hade varit eller vart vi skulle, skummt syndrom det där när man mappar och flyter bort från allt annat än förutom just det man sysslar med för stunden.. Mvh Mattias
Bra - då tar vi min bil en natt snart då
RWD EVO 600+ hk, snart med BMW M3-låda, nej... NU med BMW M3-låda
Mattias J skrev:
var riktigt kul att åka i kärran igår natt trots att jag satt helt fastsnöad i datan och på mätarna ... uppfattade inte vart vi var,,hade varit eller vart vi skulle, skummt syndrom det där när man mappar och flyter bort från allt annat än förutom just det man sysslar med för stunden.. Mvh Mattias
Bra - då tar vi min bil en natt snart då
inga problem,,, ska bara kolla upp lite tändmappar till evo moterna, dom kan vara lite speciella iom att brinner snabbt i förbränningen
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
khracing skrev:fifaen vilken bra motorolja du hade i ....
Öhm, därför vevstakslagrena havererade på hemvägen
Ska väl inte skyll på oljan iofs, motor och lager var ju långt ifrån nyskick. KANSKE hade det inte hänt om jag hållt mig till den olja jag brukar köra på.
Men skitsamma, den gamla spisen får nog anses förbrukad nu
TheDagger skrev:
Ska väl inte skyll på oljan iofs, motor och lager var ju långt ifrån nyskick. KANSKE hade det inte hänt om jag hållt mig till den olja jag brukar köra på.
men den funkar te en Volvo 855 ju ... tradigt med lagrena
RWD EVO 600+ hk, snart med BMW M3-låda, nej... NU med BMW M3-låda
TheDagger skrev:
men den funkar te en Volvo 855 ju ... tradigt med lagrena
Tror det är lite mer litereffekt i min än en std. 850
Ingen större fara, byter till 1600-block och lager finns hemma.