740 tic -90| besiktning med mera
Ja nu är bilen "klar" har nyss kommit hem från lokala bilutställningen som är varje år på första maj i örnsköldsvik. fick dock inget pris för volvon men det var ju som sagt hård konkurans.
lång historia kort
skulle lasta bilen för avfärd och då var biljäveln för bred för min biltrailer!
va bara ställa på och försäkra sen köra in till stan, inte nog med det, xc90 oket började lossa på vägen och det tog ungefär en timme att fixa. åkte på gör det själv hallen i övik och tvättade den grundligt inne ute och under.
körde till utställningen och lät bilen stå tills morgonen
körde med biltrailern och hämta en kompis a-ford från 1934 som också skall på utställningen
nåja inga priser men väldigt god respons för det jag gjort så självförtroendet gick i topp
ni vill ha pics eller hur;) här kommer dom

lång historia kort
skulle lasta bilen för avfärd och då var biljäveln för bred för min biltrailer!
va bara ställa på och försäkra sen köra in till stan, inte nog med det, xc90 oket började lossa på vägen och det tog ungefär en timme att fixa. åkte på gör det själv hallen i övik och tvättade den grundligt inne ute och under.
körde till utställningen och lät bilen stå tills morgonen
körde med biltrailern och hämta en kompis a-ford från 1934 som också skall på utställningen
nåja inga priser men väldigt god respons för det jag gjort så självförtroendet gick i topp

ni vill ha pics eller hur;) här kommer dom

Tack så mycket!jimzon skrev:tjenare johanEDLUND skrev:Hade helt missat din tråd här! Bilen är riktigt snygg, fin överallt! va å kröp runt den lite på natten i åhlensgaraget!
mvh/ Johantackar tackar riktigt fin bil du har föresten!, va och glode lite på den också i på åhlensgaraget
2010:
1a Gatbilsklassen på Kubbe Raceway
1a Streetracecupen i Ö-vik
2a Umeå Open
1a Gatbilsklassen på Kubbe Raceway
1a Streetracecupen i Ö-vik
2a Umeå Open
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
nuså är bilen besiktiad
kört ca 30 mil med den nu och insett att jag behöver en skärmvalsare, kommer på måndag förmodligen.
generatorn har slutat ladda och bytt regulator men ingen skilnad, ska hämta en beggad imorrn.
annars går den bara fin fint
har inte hänt så mycket annars, målat hus och garage 24/7 för tillfället så blir inget besök i garaget
lite pics

och en bild på brukisen

måla hus!

kört ca 30 mil med den nu och insett att jag behöver en skärmvalsare, kommer på måndag förmodligen.
generatorn har slutat ladda och bytt regulator men ingen skilnad, ska hämta en beggad imorrn.
annars går den bara fin fint

har inte hänt så mycket annars, målat hus och garage 24/7 för tillfället så blir inget besök i garaget
lite pics

och en bild på brukisen

måla hus!

-
- För mycket laddtryck
som andra har sagt, ta bort de röda kladdet, å måla de svart, bilen blir så myce råare å argare i utseendet, ja ångrar inte en sekund att ja gjorde som så på min bil, de finns ju en anledning till att folk apar efter, dom tycker oxå de e snyggt eller hur

men du har fått en riktigt skön stil på bilen din, önskar ja hade samma ork å putsa på min volvo
säg till om ja skall ta bort bilden!

men du har fått en riktigt skön stil på bilen din, önskar ja hade samma ork å putsa på min volvo

säg till om ja skall ta bort bilden!
learning by trail and error