Vem förutom jag i Norrbotten på detta forum är arbetslös?
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
mekonomen osv, bildels affärer går rätt braDennis Öhman skrev:Jo absolut. Men finns det någon bransch som verkar behöva folk? Någon sida i sverige måste ju ha högkonjuktur förutom arbetsförmedlingen..nicke.t skrev:starta nått eget nu känns som svårt läge.gäller väll å ha mycke kontakter å kunna lite av varje för å hitta jobb nu tror ja.

Robin A
The 242 is no more..
Banbil: Audi A8 Turbo Quattro
The 242 is no more..
Banbil: Audi A8 Turbo Quattro
Håller till i Jämtland, Vet att det är ganska klent med jobb för snickarna men väldigt få elektriker som har blivit varslad här i kring. Men det beror delvis också på bristen på elektriker under högkonjunktur, Ifall dom varslar dom nu så lär dom nog söka sig någon annanstans och stanna där när det blir högkonjunktur.Dennis Öhman skrev:Många elektriker här uppe går hemma.. vars i sverige finns du?
Men med tanke på de senaste dagarnas börsnoteringar så verkar det som det kan börja att vända faktiskt, Får hoppas på det bästa.
Chevelle SS -65
Jupp, men har varit på distans från Arjeplog (finns inte mer). Har väl inte så mycke bra att säga om den.1800 skrev: Är det bilsystemteknik på LTU?
Är lite intresserad av den utbildningen...
Arvid Bäcknert
Min lilla lekbil: www.rearengine.com --> Avyttras
If there was nothing wrong, there would be nothing right
Min lilla lekbil: www.rearengine.com --> Avyttras
If there was nothing wrong, there would be nothing right
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Dennis Öhman skrev:Någon som har ideer då? Ska man börja jobba mer som indrivare åt folk e min tanke? Har eventuellt fått in en fot som övervakare åt skolungdomar som varit utsatt för mobbing/hot/våld osv. Med min gamla merit-tavla verkar de passa
stölder är väl bästa sättet nu under lågkojukturen.
förut fanns de ju en del sånna i överkalix numera är de väl lungnare där?
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
idag e allt lugnt i ökx.. Tycker inte de finns någe mer än knark i omlopp. Särskilt ökx/kalix/lule.. Ökx har väl inte så många men eftersom de bor så lite blir % hög. kalix har ju mer pers inom den umgängeskretsen men dock så bor där väl i runda slängar 30tusen pers.. VS överkalix 4000..
Dänniz 073-8447664
Jag bor i Skellefteå. Men, jobbar åt en Göteborgs firma, runt om i hela Sverige,,och ibland på utlands trakt. Dom flesta jobbar kompisar är från,,,,,ja hela Sverige ?Dennis Öhman skrev:Jo minst sagt. Men vars finns du kronjocke?Kronjocke skrev:Många i södra Sverige blir friställda nu,,,,Det verkar som om, "Det nya" Arbetarpartiet har glömt jobbarna,,,,
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
okey, Vad gör du? Eller i vilken bransh är du? Låter inte helt fel åka landet runt. Gjorde samma i som snickare.. Men vars finns jobben i norr?Kronjocke skrev:Jag bor i Skellefteå. Men, jobbar åt en Göteborgs firma, runt om i hela Sverige,,och ibland på utlands trakt. Dom flesta jobbar kompisar är från,,,,,ja hela Sverige ?Dennis Öhman skrev: Jo minst sagt. Men vars finns du kronjocke?
Dänniz 073-8447664
Starta importfirma, importera tjejer från öst 

Heavy metal bmw:n
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Men jag tycker de finns redanj björk skrev:Starta importfirma, importera tjejer från öst

Funderar på drogmarknaden. Ser lovande ut här uppe. Kunder finns. Men vars fan köper man stachet? Man måste ju först få tag i tillverkaren typ så man har bäst pris/förtjänst.. Eller ska jag öppna torpedfirma.. Finns såna i landet har ja sett och pratat me några killar som jobbar som det..
Dänniz 073-8447664