släng ut dom!!!

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
andy_83
Ganska mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av andy_83 »

Pitbull skrev:Det är tråkigt som fan när man blir blåst Andy...

Men vilken är denna person? Så man vet till nästa gång när man ska göra affärer.

/ Mvh

han kallar sig för HX52 här på sts om jag inte mins fel heter han peter tror jag
Användarvisningsbild
Tobias Kuru
För mycket laddtryck

Inlägg av Tobias Kuru »

För att bevisa hedern för min egen del så ändrade jag mitt nick till mitt namn !
sqrewdriver
För mycket laddtryck

Inlägg av sqrewdriver »

Lagt till Mitt namn i signen..
Christoffer Neusüss
Heter jag. Så var det med det.

Gas Grass or ass,
no one rides for free..
Användarvisningsbild
andy_83
Ganska mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av andy_83 »

det borde vara obikatoriskt att sitt eget namn står unde nicke elle på profil sidan när man blir medlem på sts
Andreas Mattsson
Användarvisningsbild
HX52
För mycket laddtryck

Inlägg av HX52 »

andy_83 skrev:ja ni det är inte bara han på sidan 1 som blåser folk på pengar var har ju HX52 som sålde/säljer flänsa här på savarturbo han blåste inte bara mig men en jävla massa folk här undrar om han överhuvudetaget fatta va han gör han sabbar ju för alla här på STS framförallt på köpp och sälj.
Vad har du blivit blåst på ??
och vilka andra folk har jag blåst????
Förklaring önskas!!
e de några broblem så ring mig 0521-62222 dagtid
Användarvisningsbild
andy_83
Ganska mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av andy_83 »

ja du det var ju då desa flänsar jag bestälde av dig för över 1 år sedan för 400 kr som aldrig kom en styck turbo fläns t6 å ett par weber flänsar 45:er om du min det

jag tjatade å fick en massa undalflycket tykte jag som åskan slog ner å klämt fingrarna m.m

dom som du hade sålt till var ju besvikna på att du aldrig skickade några flänsar diskution var ju som jag vet iu dag är det ett fler tal som inte har fått flänsar av dig ( me om det är falska rykten som dom andra köde med så pratar bara för mig nu å inte för dom andra ) känner mig blåt av dig pga att du aldrig skickade flänsarna till mig å nu är det över 1 år sedan du skulle skicka dom
HX52 skrev:
andy_83 skrev:ja ni det är inte bara han på sidan 1 som blåser folk på pengar var har ju HX52 som sålde/säljer flänsa här på savarturbo han blåste inte bara mig men en jävla massa folk här undrar om han överhuvudetaget fatta va han gör han sabbar ju för alla här på STS framförallt på köpp och sälj.
Vad har du blivit blåst på ??
och vilka andra folk har jag blåst????
Förklaring önskas!!
e de några broblem så ring mig 0521-62222 dagtid
Andreas Mattsson
Älgavröl
För mycket laddtryck

Lurad++

Inlägg av Älgavröl »

Hallå. Har läst lite i tråden här och undrar om någon känner till en kille i Piteåtrakten som heter Fredrik J. Köpte ett par solex 48:or av honom och betalade i förväg. Killen lät seriös och det fanns inga varningstecken. Han lovade att skicka direkt. Veckorna gick och inget paket dök upp. Hörde av mig ett flertal gånger under tiden och fick svar att paketet var skickat och att han skulle skicka fraktsedelsnumret så fort han kom hem. Han har nog inte varit hemma på ett tag för något fraktsedelsnummer har jag inte fått. Där emot undanflykter i massor. Skadad fot, jobb sjuka barn osv... någon som vet vem det är??? har mailadress och mobilnummer. PM:a om ni vill ha adress och telenummer.
Och Jag heter Mattias Nyman

Tillägg: Killen har skickat det han säger är ett par 48.or men är ett par sletna 45.or. Luftfiltret som skulle ingå var inte med. Killen mjuknade betydligt när jag förklarade att han är lätt att spåra och att jag inte tvekar att polisanmäla. Ska få lite pengar tilbaka. Eftersom det tog en och en halv månad att få fel grejer så tar det väl en evighet att få lite pengar.
Skriv svar