kanske därför han vägrar ge mer pulver efter 6000varv??tänk själv alltid lättare att prestera om man är lite på gasen så att säga
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Jäkla sökande efter ventiljuster brickor idag.
Men det verkar iaf lösa sig med dom.
Krisar det sig så kunde MB ta flygfrakt från tyskland.
Känns som om man borde köpa på sig ett brick sortiment....
raskt jobbat pojk hoppas det går bra både i bänken och på racen nudå kom på en sak har du hunnit byta spridare??eller kör du dom små än??
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
readytorace skrev:raskt jobbat pojk hoppas det går bra både i bänken och på racen nudå kom på en sak har du hunnit byta spridare??eller kör du dom små än??
Kör på plutte 830cc nu.
Men ska öka soppatrycket till 4 bar, då ska dom räcka lite längre.
ullsten är och har alltid varit kungen av mekaniska jobb i bjästa.sen skönt han bor nära firman
Synd att du ha barna den här veckan, ska ju till morsan imorn å hjälpa dom lite me altan och blir de inte så sent där kanske man svänger förbi och piska lite på dig
Dallleee skrev:Synd att du ha barna den här veckan, ska ju till morsan imorn å hjälpa dom lite me altan och blir de inte så sent där kanske man svänger förbi och piska lite på dig
Jag gillar inte din piska.
Men idag har jag iaf börjat montera ihop motorn igen.
Toppen osv är momentdraget. Tråg och lite kringutrustning kvar nu.