TEAM HÅRDROCK: Dragrace Kadett! TILL SALU

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Användarvisningsbild
Jocke A
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Jocke A »

mathias_a6 skrev:
Jocke A skrev:tack tack....

joo det får nog bli ett par wheliebars ...

jaaa mathias du såg ju hur tjejen va, hon verkar ju iaf gilla bilar :hihi:
wheliebars har jag också funderat på... men kan en liten repa utan va :P så man vet att man behöver :D och flytta fram att skaffa det tänkte jag... pengarna går till sånt som gör att man kan starta.. sedan åka kungligt

haha, jo såg nog lite mycket vitt puder under näsan :P skulle lätt kunnat vara här från sthlm.. hehe
Vi tänker nog likadant, jag menar man vill ju helst inte handla grejjer som man kanske inte behöver när man har nog med utgifter, men å andra sidan så har man nog ångra sig ganska fort om det nu skulle lyfta.. först så bajsar man ner sig och sen vet man ju inte vad som kan hända med bilen :hihi:
Banckan
Lite mer laddtryck
Kontakt:

Inlägg av Banckan »

Tja Grabbar !!! Hoppas ni har haft en behövlig semester nu, för nu är de dax för ett ryck me racern !!! Trimmar`n har massa nya grejjer på G nu jue ;)
Ha de bäst ! Mvh Jonas Banck JB-Engine Sweden AB
Användarvisningsbild
flandrs
För mycket laddtryck

Inlägg av flandrs »

Ja nu snart måste vi få se lite action.
ja kan hjälpa till med elen ;)
2009 11.06@208,95kmh-402m
2010 10.63@203,76kmh-402m
2011 ??
Användarvisningsbild
Jocke A
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Jocke A »

Banckan skrev:Tja Grabbar !!! Hoppas ni har haft en behövlig semester nu, för nu är de dax för ett ryck me racern !!! Trimmar`n har massa nya grejjer på G nu jue ;)

HALLÅÅ!!!

jap nu har vi tagit det lugnt med bilen aldeles för länge, men det var förmodligen nödvändigt..

Vi ska igång med en lite lättare ombyggnad av verkstan ganska snart sen kommer vi dra igång med bilbygget på allvar igen.. Både jag och Viktor börjar bli riktigt sugna på lite kalla garageöl....

det låter skit bra Banck vi får ta en garage fest snart så kan vi diskutera vinterns planer...

mvh Jocke
Användarvisningsbild
Jocke A
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Jocke A »

flandrs skrev:Ja nu snart måste vi få se lite action.
ja kan hjälpa till med elen ;)

Jaaa du är välkommen att dra kabel!!!
Användarvisningsbild
VMR///
För mycket laddtryck

Inlägg av VMR/// »

Banckan skrev:Tja Grabbar !!! Hoppas ni har haft en behövlig semester nu, för nu är de dax för ett ryck me racern !!! Trimmar`n har massa nya grejjer på G nu jue ;)
va har du nu för nya planer;)
Användarvisningsbild
flandrs
För mycket laddtryck

Inlägg av flandrs »

lätt som en plätt :)
2009 11.06@208,95kmh-402m
2010 10.63@203,76kmh-402m
2011 ??
Användarvisningsbild
mathias_a6
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av mathias_a6 »

Öka nu :)

Själv småskruvar ja på Starlet men snart e det nog dax :D
TEAM N o r r o r t R a c i n g . S e -> http://www.norrortracing.se
Användarvisningsbild
VMR///
För mycket laddtryck

Inlägg av VMR/// »

Nu har ja gjort klart instrumrntbrädan o ramen till hjulhusen! Har även gjort en smutt låda för den nya tanken!!!
Ska försöka lägga upp några bilder snart;)

Känns jävligt skönt att börja grejja lite igen för 2010 ska bilen pisskar ordentligt:)

mvh TEAM HÅRDROCK RACING
readytorace
Forumsberoende

Inlägg av readytorace »

hej killar kanonsnygg bil ler hela tiden man ser den.vart glad av att läsa att ni kom igång med byggandet igen.keep up the good work :thumbright: ps ni har hordrockar opeln nummer 2 polarn har nummer 1 http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=42345 men men fräna bilar båda 2
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
ringstrom
För mycket laddtryck

Inlägg av ringstrom »

jo fast med nya kulören 2010 har han inte en suck. då är thrc cityn vass. :evil: :lol:

Hoppas ni har det bra i garaget grabbar, sitter här och häver öl vid poolkanten 420mil bort. går ingen nöd på mig. vore trevligt om ni ville prata med banck om ev motor jobb som skall göras i vinter och tompa om han har några kardaner att bidra med. :twisted: kan ju inte sticka under stolen med att det kliar i fingrarna när man sitter så långt bort från sin lilla darling i garaget.

Peace out.
Kadett c 16v turbo
bmw e36 m50 turbo
bmw e46 coupe v12 turbo
Användarvisningsbild
VMR///
För mycket laddtryck

Inlägg av VMR/// »

Jo me nya färgkombon o helt flockad inredning så blir den stenhård 8)

mvh TEAM HÅRDROCK RACING
readytorace
Forumsberoende

Inlägg av readytorace »

haha flockar man blir ju prylarna mjuk borstad metall är ju hårdrock :hihi:
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
VMR///
För mycket laddtryck

Inlägg av VMR/// »

readytorace skrev:haha flockar man blir ju prylarna mjuk borstad metall är ju hårdrock :hihi:
vi e så jävla hårda iallafall=)
de e gött att ha all aluminium flockad;)
readytorace
Forumsberoende

Inlägg av readytorace »

jo är som fint med flockat.bodde där nere före jul kring örebro men då var det aldrig några häftiga bilbyggen där.vad man visste av.bilen vart kanonfin i grönt påminner lite om audis gröna a3-a4 färg :thumbright:
Skriv svar