Har satt fast styrväxeln på allvar nu, Audi 80 quattro växeln var ganska smidig att få dit+att man kan göra egna styrstag.

Har även modifierat infästningen för styrningen på stryväxeln.

Borde inte bli konstiga påfrestningar på kolven eftersom original så sitter den framåt, mot kameran på bilden, alltså ur centrum där oxå. Så förhållandet blir samma med mitt modifierade fäste.
Har kommit på att det inte är mycket som kommer va original på bilen längre

Palnen är dock fortfarande att inte modifiera utsidan på bilen mer än det som redan är gjort.
Naturligtvis kommer pedalstället ta i rattstångsinfästningen på styrväxeln. :rolleyes: Flyttar pedalerna ett par centimeter åt vänster, lite sämre plats för gasen med denna större kardantunneln. Så gaspedalen och dess infästning måste modifieras Även kopplingsscylindern tar i styrväxeln så planen är att flytta den lite neråt.
Har även beställt en bur som ska monteras, så det finns å göra men det känns som det inte är ouppnåligt lånt kvar till sfro 1 besiktningen. Har klart för mig hur jag ska göra resten nu. Ska försöka få tag på coliovers till bakvagnen så jag kan göra färdigt bakvagnen och få ner bilen på hjulen igen.