ja de finns ju inte så mångareadytorace skrev:kanonfränt med en sunny racebil har mer än 10x suttit och varit påväg att åka till england och hämta hem en.lycka till mvh morgan

vad jag vet är väl jag den som nyanserat mot ren dragrace bil mest i sverige.
som sagt, lådorna i dessa bilar förstör en hel del då en orginal låda rasar vid ca 400hk, men vi får se hur de går

2L i grunden samma som sitter i 200sx s14 och s15.Kökarmicke skrev:ballt bygge! Hur stor motor är det i en såndär liten pryl? 1.8? typ samma som 200sx?
hehe liten men rapp är bättre än stor å slapp ;PArnesson Rallycross skrev:Ser bra ut.
Dom är coola och små dom där rackarna![]()
skiljer en heldel mot s14 motorn trots att de är samma motor kod, sr20det, jag kan ju inte ha s14 stakar, vev och sånt tydligenniclas_ab skrev:Sitter sr20det motorer i dem. Alltså 2L

kostar val ca 20K totalt att konvertera skulle jag gissa på. me delar, matrial, som vi alla vet är de så mycket runt om kring som hela tiden tillkommer, jag har inte kört så mycket höger styrt, fick bilen i slutet på juli, då missade jag några växlingar i nattracet men sluta iaf 2a i den deltävlingen, senare på slutet av sesången när vi körde norr vs söder, sluta jag 3a av 32 startande, å missa inga växlingar, så man lär sig otroligt fort, så innan sesongen var över i höstas stördes jag inte allt av att köra på höger sidanJohanK skrev:Varför inte bygga om till vänsterstyrt när du ändå har så mycket nerplockat?Borde vara en smal sak att hitta en donatorbil med rätt prylar?

mvh Robban