e12 har ganska stor Camber acceleration och det brukar bli smått sjuk hjulvinkel.
På min 635a som har det nyare e28 chassit (med mindre camberacc. tror jag) hade jag rejäl vinkel redan vid ca 50mm sänkning, la man ett vattenpass mot hjulet och höll det lodrätt hade man ca 35mm mellan passet och ovansidan på hjulet.
Körde man in med blöta hjul på garaget golvet vart spåren från bakhjulen 40-50mm breda
Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
e12 har ganska stor Camber acceleration och det brukar bli smått sjuk hjulvinkel.
På min 635a som har det nyare e28 chassit (med mindre camberacc. tror jag) hade jag rejäl vinkel redan vid ca 50mm sänkning, la man ett vattenpass mot hjulet och höll det lodrätt hade man ca 35mm mellan passet och ovansidan på hjulet.
Körde man in med blöta hjul på garaget golvet vart spåren från bakhjulen 40-50mm breda
ja men hur ska man göra då? vet jag inte.. den är sänkt 40 -50 mm...
med sån där sänksats..som går å köpa till dom här..
ja hade samma problem på min m10 motor att det läckte just där där du hade det. min motor blandade olja och kylvätska sedan tryckte det ut allt där har du kommit underfund va de kan vara för fel å finns de nå fler som har haft samma prolbem?