internetuppkoppling lägger av.
vad kul att ni har lite förslag.
Min sladd är också ganska lång typ 15 meter. (cat6)
Men jag får väl testa med ett nytt modem kanske.
Tänkte beställa lite fler TV kanaler från telia och då kanske man kan få ett nytt modem därigenom.
Men det kan inte vara nån konstig inställing på burken min som är fel då??
Min sladd är också ganska lång typ 15 meter. (cat6)
Men jag får väl testa med ett nytt modem kanske.
Tänkte beställa lite fler TV kanaler från telia och då kanske man kan få ett nytt modem därigenom.
Men det kan inte vara nån konstig inställing på burken min som är fel då??
Kabeln ska inte vara nått problem om den bara är 15m lång (om det är kabel mellan modem och dator vi pratar om).
Om du tar digitaltv via bredband hos telia får du ett annat modem. Det modemet funkade fö mycket bättre för mina föräldrar.
Visst kan det vara nått datorrelaterat problem oxå, svårt att svara på utan att kolla inställningarna själv så att säga.
Om du tar digitaltv via bredband hos telia får du ett annat modem. Det modemet funkade fö mycket bättre för mina föräldrar.
Visst kan det vara nått datorrelaterat problem oxå, svårt att svara på utan att kolla inställningarna själv så att säga.
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
- Peter Johansson
- Lite mer laddtryck
Jag har Telias dynga... Bredband, tv och telefon. Allt går genom jacket och in i en vit låda. Den vita lådan har vi fått ny ett par gånger, tror vi är inne på tredje nu och den funkar (peppar peppar) än så länge.
Internet kunde koppla ner flera gånger på kort tid ena dagen, för att nästa dag funka bra. Tv "laggade" till och från, ibland låstes bilden helt en längre stund (20-30min).
Det enda som funkat bra är telefonen, eller ja, eftersom man aldrig använder den och det bara är försäljare som ringer så har vi inte märkt nåt iaf!
Enligt teknikern som va här flera gånger (Relacom) så skiter Telia i att testa sina produkter. Dom tar fram produkterna sen får kunderna prova skiten...
Spännande värre med andra ord!
Har ni problem en längre tid och det är Telias produkter som strular så kräv ersättning, vi fick "rabatt" på fakturan efter att vi inte kunnat varken surfa eller kolla tv på över en månads tid...
Internet kunde koppla ner flera gånger på kort tid ena dagen, för att nästa dag funka bra. Tv "laggade" till och från, ibland låstes bilden helt en längre stund (20-30min).
Det enda som funkat bra är telefonen, eller ja, eftersom man aldrig använder den och det bara är försäljare som ringer så har vi inte märkt nåt iaf!

Enligt teknikern som va här flera gånger (Relacom) så skiter Telia i att testa sina produkter. Dom tar fram produkterna sen får kunderna prova skiten...

Har ni problem en längre tid och det är Telias produkter som strular så kräv ersättning, vi fick "rabatt" på fakturan efter att vi inte kunnat varken surfa eller kolla tv på över en månads tid...

www.nykopingmotorpark.se
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin lillasyster, det smakar som vanligt men känns ändå jävligt fel...
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin lillasyster, det smakar som vanligt men känns ändå jävligt fel...
- Peter Johansson
- Lite mer laddtryck
Haha, skönt att det inte bara är jag som inte hänger medBlom skrev:pinne i splittern??

Hur går det för dig Blom? Pratat med dom?
www.nykopingmotorpark.se