Det blir bra det där

Gillar dumpen skarpt

det är ett litet problem mot att få det på bakdäcken.robban skrev:Så att det kommer rakt på framrutan istället?Jens Gustavsson skrev:men tanken med det är mest säkerhet då det inte sprutar olja/glyka på däcken, framför allt ingen annans däck.
Hyt till när du ska vrid om nyckelnJens Gustavsson skrev:i helgen har jag fått dit en startmotor på andra sidan mot det normala vart en jobbig konstruktion med en del plattjärn och så men äntligen klar.
mest en massa småsaker kvar nu.
ska jobba ikapp lite på firman hårt nu nån vecka sen ska jag nog ta nåra semester dagar och satsa på en provstart.
jo jag har hört det men vad ska man ha istället? vill ju inte att motorn ska frysa eller rosta ihop sen blir värme överförigen lite sämre med bara vatten också därför har jag kört ca 10-20% glyka förut iallafall då det varit en ricktig gatbil och det kan va minus här uppe på natten ca 9-10 månader om året.johan johansson skrev:skulle bara tillägga (som du säkert redan vet) att glycol får du inte haJens Gustavsson skrev:
men tanken med det är mest säkerhet då det inte sprutar olja/glyka på däcken, framför allt ingen annans däck.