ska bli kul å se när du får lite sprutt i vegan.. dom eju för övrigt riktigt charmig alltså.. riktigt hård kärra

Det stämmer. De var på och hacka på mig ända tills de såg att jag hade torpedvägg i plåt.Jens Gustavsson skrev:jag har fått låna en. vet ej vilken hjälm man behöver senare? värkar va lite olika bud vem man frågar.Palle/Kubbe!. skrev:kollade du hjälmen?
alkohol bränsle, överladdat och delar av torpeden aluminium så är det nästan sfi-20 grejor man behöver (typ pro mod grejor) men det kan inte va hela sanningen? isåfall blir säkerhets grejerna dyrare än hela min bil
Låter bra! Inte konstigt om man kollar på rengöringsvätskan i tvättenJens Gustavsson skrev:tack tomas nu fungerar motorn igen och vi kunde backa tillbaka till mappen med mycket mindre MS (4.3 istället för 6.5ms som mest förut med proppade spridare)
va och testade lite i skogen och det är en helt annan motor nu än fast den fortfarande bara laddar 1.0bar.
Det missade jag! Tur du rättade till det Mats =)T-27 skrev:Tror inte att jag skulle köpa en Snell 2005 M för M= Motorcycle![]()
Köp en Snell 2005 SA =Nomex inredning Integralhjälm
Då har man Hjälm som räcker långt![]()
Sedan så är det ju alltid hur fort man tänker åka !
Om du Klassar in i S/G så räcker det med en Godkänd JetHjälm