så.. då var bilen ihopsatt, efter en del om och men..
jag började på fredags kvällen att sätta ihop den igen, toppen blev så fin så fin, ving var den innan med, men inte numer =) men jag satte ihop den, och fyllt på vatten så kom jag på att jag glömt byta oringar på vattenpumpen

bara lyfta toppen igen, sen fyllde jag på vatten igen, det läckte ändå, då hade de glömt en o-ring när de packade sotningsatsen, fick tag i en packningssats till vattenpumpen på mekonomen i lördes, så idag var jag på det igen, böt vattenpump, och alla oringar byttes, läcker ingenting nu. =) så ställde jag ventilspelet och startade upp, lite läskigt var det! men den startade direkt
huuuu vad den låter illa, trodde den spikade, men det var bara ventilspelet, ställa det igen, varmkörning, efterdragning, ut o gasa, gick fint, tills jag kolla ventilspelet igen, allt var fint och sen skulle jag köra lite till, då började den gå lite dåligt, och sen mer och mer dåligt för att sedan stanna helt, försöka starta igen, gick inte, kolla gnistan, den var dålig, soppa fick den, letade fel ett tag tills jag provade med en annan tändspole från min amazon, gick inte ändå men när jag sedan bytte tillbaka så gick det

hur fan gick det till!?
sen så skulle jag köra hem en kompis som bor typ 2-300 meter bort, då misstände den som fan, kom med nöd och näppe hem, sen dog den, och ville fan ta mej inte starta!
så nu står jag där, bilen död o skola imorn, kan inte åka, det är iofs lite positivt.. men orka va hemma, ska kolla upp lite mer imorn, kan va tändspolen eller brytarna, mer tips?
ska ladda upp lite bilder när jag får tid,
Jag har inte gjort sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet..