Dags igen då för en liten uppdate

som ni har väntat eller hur
har väl inte hänt så där suuper mycket, men har fått hem en skyline kylare jag tänkt använda, lite broms slangar å skit.
men roligast av allt va att jag fått hem de sista till min växellåda, eller roligast, fram tills de va dags att montera iaf

återkommer längre ned.
aja slänger upp bilder och lite text för den som är intresserad...

den nya axeln som jag väntat på och fick för ett tag sen, men dom missade att skicka lagrena, bra mycket stöddigare gods i den nya axeln samt rakt skuren mot slut växeln.

ett utav lagrena jag väntat på, ett splittat nål lager, hade aldrig sett sådana förut, alltid lär man sig något

det andra lagret jag vänta på, 56st 2mm tjocka, 19,8mm långa stavar, små pill att montera

se där ja, ihop, doggringen / klackarna syns tydlig på bild här mellan backen och 2:an

nya slutväxeln, 4.08 i rato samt rakt skuren, nu är allt porr i lådan, inget har lämnats åt slumpen, fan om jag rasar nu, tråååkigt

synd bara att samtliga hål var för små!!! blir man förbannad då eller? fär försvann den lyckan, 1,8mm hål och bultarna är 11,8, wtf lixom, ok bara borra upp tänker ni, mmm vist, skiten är ju härdat som fan, tog mig 3 timmar att borra 10st hål och 6st hss borrar á 100kr, va de enda jag fick tag på en söndag, surt sa räven men men...

hålen blev borrade så klart då jag ledsnat på att skicka saker runt jorden som ska lira från första början, här är slutväxeln monterad på min svetsade center diff.

börjat plocka ner i själva huset nu. se så fint de blir

nu börjar pillet att få tillbaka alla små jävla delar, tur att man har tålamod, som inte tagit slut än

magnet pennan är guld värd ibland

var ju bara tvungen att ställa in kylaren i skuffen för att få se hur de kan se ut

catch tank till soppan hemma med, an10 matning, an8 retur, bör räcka
kommer att börja montera sjävla reglagen för att kunna få i växlarna snart, de är lite små puligt, men de får ta den tid de tar, tydligen kommit hem mer paket med, ska hämta i morgon
skål.
//Robban