Jag tyckte ghostrider hade ovanligt mycke dödslängtan men kolla denna snubben efter 3-4 min...ja dom första minuterna i filmen e väl inte heller lugna.. de är nog fan de sjukaste jag någonsin sett
ja han e fan helt störd både i huve å på att köra hoj
undrar hur många mil till han kom efter filmen..nångång gör man väl bort sig.
Nu får du nog ta och kolla på Uppsala Run filmen igen, den här clownen ligger ju och fiser på 2:an mest! Är ingen direkt ghostriderfan men köra båge kan han! Den här snubben är ju mest korkad!
fy fan för att bo där
inget funkar, bilar och trängsel överallt, ingen förutom överklassen har pengar, ingen tandvård, tuberculos, ett korrupt rättsystem som belönar den som betalar mest
inte konstigt att i stort sett alla ryssar är alkoholister
såja bytt användarnamn från cab till mitt riktiga namn
tyvärr gick det inte att byta ansikte
Henrik Braun skrev:Nu får du nog ta och kolla på Uppsala Run filmen igen, den här clownen ligger ju och fiser på 2:an mest! Är ingen direkt ghostriderfan men köra båge kan han! Den här snubben är ju mest korkad!
Ja, det kan han, men ska jag börja med moralpredikan (gäääsp) så tycker jag egentligen att det är idiotisk körning... Det är en sak att han leker med sitt eget liv för det har han själv ansvar för, men att utsätta andra för risken att ofrivilligt få en hoj i röven i 200 km/h och skadas eller eventuellt dö är väldigt dumt. Jaja, jag är tråkig, jag vet Själv kör jag turbomotorcykel så det kanske inte passar ihop med min tråkighet... men jag gasar aldrig där det finns risk att utsätta andra för fara och jag har dessutom börjat köra under gränserna på många ställen sedan jag blev pappa förra året. Fasen vad försiktig man blev
------------------------
Lotus Elise S2 -01 Finbilen
Suzuki GSX-R 1195 Turbo 313 hk/222 Nm på hjulet vid 1,4 bar. Nuvarande tryck 2,3 bar Huliganhoj 1
Husaberg FS650E Motard -02 Huliganhoj 2
700 cc tvåtakts amatörbygge med snöskotermotor
Saab 9-5 Kombi familjetransportör
Citroen Berlingo laståsna
PBM Racing skrev:Blir det verkligen inte en enda repa på bilarna i den filmen? Ser lite vääl tight ut på sina ställen.
man hör de smälla i någonting mot slutet i alla fall...backspeglar lär ju vara hårda mot axlarna å vika åt fel hål...bakåt brukar man ju kunna vika dom