Vanosen är ju en underbar funktion om man orkar sätta sig och justera dom

Test toppen fräste jag fram utan tanke på skönhet eller utseende så att stiftet dansat i botten på förbränningsutrymmet sket jag i

Givetvis ser inte "riktiga" toppar ut så.
Tjena!Deztallica skrev:Bilder på toppen då!!
Tommy Luhr skrev:Tjena!Deztallica skrev:Bilder på toppen då!!
Har stått i flödesbänken hela dagen så har inte hunnit med.
Sen så skrev jag ett långt och saftigt inlägg här på arbetsdatorn sen kraschade dess internet anslutning så jag fick inte iväg inlägget![]()
Det är lite resultat av dagens forskning jag tänkte presentera..
Men skall skriva ett bättre till morgonen och även slänga upp bilder.
LOVAR..
Lyckades även direkt efter dator problemet köra punktering på firmabilen i 21 minus i fodrad tröja och arbetsbyxor bara.
Då var jag mycket lycklig och glad.....
Har kollat och man får tillföra material bara toppen ser ut som en volvo på utsidan, och då är det okej i min mening.Jens Gustavsson skrev:vet ej hur reglerna är för rally just i dag men kolla upp om du värkligen får plasta upp insugen så. (bara ett tipps innan du portar för mycket)
Saxat från Sbf's sida:"RC-T SN 3.1.1 Motor med TvåventilsutförandeJens Gustavsson skrev:vet ej hur reglerna är för rally just i dag men kolla upp om du värkligen får plasta upp insugen så. (bara ett tipps innan du portar för mycket)