nu har det hänt lite igen
då jag inte orkade vänta på att hitta ett grenrör så tog jag och kapade det jag hade, va inte så knöligt som jag trodde, men jag fick offra insuget på det.. sen så har jag kommit fram till att jag måste ha en grövre slang till vacuumet på fördelaren och en längre slang till bromsservot.. soppa slangen gick dock precis att pressa på, men sak bytas ändå för den är sprucken o ser inte så fräsh ut..
sen måste jag byta packboxarna fram och bak, och det gör jag i samband med att jag byter kam som jag planerat att göra nu på lovet.. får se om jag orkar porta toppen oxå, tar en jävla tid för jag har så liten kompressor..
sen har jag provmonterat kromgrillen jag har liggandes, efter tips av astro så blev det 2 nya hål i grillen och i fästena för orginalgrillen, och med lite tur så får jag glas och insatser för positionsljusen av min morbror när han kommer ner nu på lilljulafton.. så då blir det kromgrill och vassare kam under jullovet..
har även haft lite problem med vitt klet i oljelocket, men det "löste" jag genom att montera b18 oljelock och oljefälla.. så nu ser jag det inte iaf..
sen, om jag lyfter toppen för att byta kam, måste jag ha nya oringar till vattenpumpen då? de är ganska nya.. så jag undrar..
Jag har inte gjort sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet..