
funderar lite över hur man ska bygga insuget.
funderar starkt över å strunta i fullradietrattar å det iom detta aldrig lär bli nån fullrejsmotorn ändå.
dvs bara kapa av orignal runners så man har spridarhylsor klara å sen bygga nytt plenum å slipa upp tratttar direkt i runners.
å använda orignal 3" spjäll...
Det ska ju räcka till för 700+ iallafall utan stora bekymmer.
Man ska ju helst inte varva mer än orignal ändå med vipparmar å allt

Sen spåna vidare lite mer på pedalställ.
blir iallafall att köra orignal huvudcylinder hängande och sen bygga nytt för gas och koppling för att hålla så tight budget som möjligt, dessutom är ju micrans huvudcylinder och servo så bantat som det nånsin går i både vikt och storlek så

gött å ha kvar servobromsar med

får leta lite på skrotarna efter lämplig huvudkopplings cylinder imorrn med
sagt å gjort, ett par till stag för å stärka upp sen malla upp för torpedplåten ,
skär till den på jobbet imorrn i 3 eller 4mm plåt, enklare än å hålla på å snickra i garaget i så pass tjock plåt

även främmre delen av golvet på förarsidan blir i 3mm plåt ifall det ska bli stående pedalställ där så vill man ju ha nått stabilt att fästa i...
sen fick jag hem mina turbos från kromet idag med, snacka om blankt å fint , redig BLINGBLING varning

en av dem måste säljas, har baar inte bestämmt vilken ännu , så blir ni sugna tveka inte på att höra av er, bägge är ju lämpliga för 800+ å är dessutom riktigt snygga




