Tjolahopp, av ngn okänd anledning så tyckte frun att jag skulle åka ut och skruva bil så då var det ju bara att fånga ögonblicket.. ( förmodligen så finns ngn baktanke med denna välvilja men det får jag ta sedan)
Det lilla lakritstrollet lider ju som tidigare bilder visat av en släng av rostsjukan men efter att ha vänt och vridit på olika alternativ så lutar det åt att laga med rep.plåt från Tyskland iaf. Jag har köpt nya bakaxelinfästningar från 02depån och får se om jag kompletterar med med plåt från tyskarna.
Dagens jobb blev att plocka ner bakvagn för att komma åt för att byta infästningar. Tog som vanligt en jäv...tid och fler problem med rostfaktorn upptäcktes

. Men planen just ju är iaf att laga med plåt, men annars blir det fyrkantsprofil och hemsmide.
Nu är jag taggad som tusan att bygga och jag hoppas att jag kan uppdatera mer än tidigare, enda haken är att för 1-1/2år sen så krockade jag och fick en nackskada som spökar, och iveckan så fick jag papper från F-bolaget att jag nu mer är 7%invalid och det drar ner lite på mektempot tyvärr.
Dock så tyckte mina vänner att det inte var ngt nytt att jag inte var riktigt frisk från axlarna och uppåt... Dock varfördelen att jag fick en skaplig slant på försäkringen som jag inte väntat mig så det blir lättare att köpa lite bra att ha grejor vid behov..
Kommer att lägga upp lite nya skräckbilder på dagens rost fynd när jag får tillgång till datorn.
Over and out. Erik