jo den är nog rätt svår att få på bild, blir nog lättare att fota när man väl kan rulla ut skrothögenJohan_P skrev:Jag tycker det ser bra ut som vanligt jag. tycker färgen på minner lite guld/grön iaf på kortet.

jo den kommer nog bara rulla nätterGranlund skrev:Den ska väl bara vara ute och jaga på nätterna ändå?![]()
Får man se dej här nere till sommarn eller?

vi får se, jag har ju semester i sommar, är det nått roligt event natte tid så kanske jag trailar ner bilen för att mäta muskler med er

tackar så mycket, kul att du gillar denP Mäki skrev:Jag diggar då färgen skarpt! riktigt snyggt gjort må jag säga. PS. Instrumentering såg ju riktigt bra ut, skulle sitta fint i min bil oxå med en sån men de är kanske ganska saftiga i priset?

i mitt alternativ så blev inte dashen så dyr, iom att jag inte ville ha orginal instrument, och att köpa alla mätare löst för att bygga eget blev dyrare än att köpa en komplett dash, prata med pbz.se
dom har pris garanti och ska nog kunna få fram ett konkurent kraftigt pris på en racepack. prata med nima, hällsa från mig.
mvh Robban