Vad har du för koppling?

Tackar, har en tilton..Pimplaren skrev:Grattis!
Vad har du för koppling?
Joo, helt klart, efter 250freddan302 skrev:Fin effekt!![]()
Går det att få ner nånting i backen?
trampa ur tvåan å sopa i trean men den försvann..mattias skrev:Plingade 280in sönder pga kopplingsdump på full gas eller var det mitt i en dragning på växeln med rent vridmoment ?
He he, joo mycket möjligt, nu är man ganska sugen att köra lite, måste i med andra lådan nufreddan302 skrev:Blev säkert en peak då det spann till och greppade igen som knäckte till lite i lådan
Det var nära 1000hk gränsenStoffe_Turbo skrev:Resultatet blev 921whp 1026wnm på 1.7bar, sen palla inte hx60:in att ge mer..
Joo, close men inte ändå fram, har 76mm in, 27avgashus.turbostefan skrev:Det var nära 1000hk gränsenStoffe_Turbo skrev:Resultatet blev 921whp 1026wnm på 1.7bar, sen palla inte hx60:in att ge mer..Vad har du för storlek på turbon?
motorn går otroligt bra, känns fränt att köra en m5:a som går lika fint som en standard fast med lite mer effektAndreas Arthursson skrev:Kan nog gått att kräma ur lite mer, men det fanns inget uttag för mottryck och avgastemp så jag tycker det är osäkert att gå längre. Jag tror nog detta duger till gatan:)
motorn går otroligt bra, känns fränt att köra en m5:a som går lika fint som en standard fast med lite mer effektAndreas Arthursson skrev:Kan nog gått att kräma ur lite mer, men det fanns inget uttag för mottryck och avgastemp så jag tycker det är osäkert att gå längre. Jag tror nog detta duger till gatan:)
trampa ur tvåan å sopa i trean men den försvann..mattias skrev:Plingade 280in sönder pga kopplingsdump på full gas eller var det mitt i en dragning på växeln med rent vridmoment ?Har skitdåliga däck, trodde den skulle spinna men icket.. men har ju fyra växlar kvar