Ja tror inte ratten kommer att lossna iallafall
Ser bra ut me alla dina speciallösningar.
Fortsätter du så där så blire no uppstart te sommarn

Ps Vi ha bara -22
Tjena brollanpejon skrev:De va de värsta va du ha fått upp farten.
Ja tror inte ratten kommer att lossna iallafall
Ser bra ut me alla dina speciallösningar.
Fortsätter du så där så blire no uppstart te sommarn
Ps Vi ha bara -22
Tackar Husse1 men det var GardRacing som hade denna fråga och han har numera egen trådHusse1 skrev:Ang. servo på annan placering.
Skulle det inte funka med t.ex en slavcylinder från nån koppling eller liknande, som trycker på tryckstången i servot? (I stället för en pedal)
Sen har du en motsvarande huvudcylinder på pedalen som ger tryck till den slaven.
Sen om besiktningen godkänner en sån lösning har jag ingen aning om.
Jag håller fullständigt med digHusse1 skrev:Sorry! Det är så många intressanta PV-trådar nu, så jag vet snart inte vilken bil som är vad! =)
Du är alltid välkommen BrewmasterBrewmaster skrev:Du knegar på förfullt!![]()
Jag kanske kan komma förbi på ett garage besök om tid finns nästa gång jag är i krokarna!![]()
Hej Larsat. Klart dom inte bryr sig om chippet. Tänkte mest om det påverkar Co-halten negativt. Har ju sugrörsavgasrör nu oxå.....alltså originallarsat skrev:Dom lär inte bry sig om bilen är chippad, jag besiktade min gamla 940 med hx35a och då sa han "du har bytt turbo ser jag", "ja den gamla gick sönder så jag tog en jag hade" sa jag, (vilket i stort sett var sant också) "jaha, ja men så kan man ju också göra!" sa han