Rogge skrev:den ser ju grann ut, nån rost?
du har dom fälgarna jag vill ha oxå,
men min mening är att ska du köra utan kofångare så ta bort blinkersen på skärmarna.. det blir så mycket snyggare..
blir det nått effekttillskott då?

Nix ingen rost karroseri mässigt, ägaren innan han ägde en sån "underredesbehandlingsfirma" så han drog på lite klet under till i sina ägo, har även kollat under och det ser okej ut, lite rost är ju okej för en sån gammal bil det godtar jag
Kommer nya fälgar tills sommardäcken, om jag hittar någa som passar, Turbofälgar (240) kan det vara snyggt och passande, nån som vet?
Ja det blir nog att köra utan ko fångare trots att jag har komplett kofångare bak och fram samt dragkrok.
Blir att ta bort dom där feta blinkerserna, blir lite mera cleant, samt så funderar jag på att ta bort extra lightsen för jag tycker personligen dom förstör lite av utsikten av den fina grillen och fronten , kommer bli lite mera saker gjort även inredningsmässigt
Jag har ingen anning om vad det är för grejjer som sitter i motorn förutom att ägarn innan mig sa att han som haft den innan hade satt i en R-kam, vad det innebär har jag inte en anning om då jag inte är nåt vidare proffs på sånt,
Jag ska försöka ta och ringa han som satt i den, för han kan ju veta vad det är för krims kramms som är i plockat i motorn.

Lite effektökning kan det nog bli, men det ska nog bli en snäll cruising bil mera och ingen dragsterbil