Det var några hektiska veckor att få allt körklart.
Fick muta Johan och Anton på JBA-bilvård att komma fredag kväll och montera in fram och bakruta. Fram blev det en helt ny ruta, medans bakrutan fick plockas ur donatorbilen, då den saknade hålet för den bakre torkararmen.
Sen var det dax för Christian på Vectorized.se att montera dekoren, det var ca 3 timmar innan jag lastade på släpet inför söndagens evo-träff.
Träffen genomfördes utan styrservo, då servopumpen har fått någon skada i sig då det måste ha kommit skit i den. Ett haverarat hjullager var det enda som strulade. Jag hade räknat med att få skruva betydligt mer den dagen.
Veckan efter, nu i lördags 15 okt var det dax för Mantorp. Efter lite småpill under veckan, då bla ett el-servo monterades, bar det av kl 04,30 på lördagsmorgon. Dagen gick över all förväntan och 4 uppsättningar bakdäck förbrukades. Det är sjukt vilket bottenvrid det är i LS-motorerna.
All el samlas i bagaget.

Motorrummet börjar bli klart.

Efter mycket slipande fick taket till sist färg på sig. Och det fick nästan torka innan det var dax att limma dit

Petar Cab var min slav de sista dagarna. Man behöver bara mata honom med kanelgifflar så blir han nöjd,

Många klämmor blev det, Och jag ska aldrig använda ett glasfibertak igen. Jag lovar.

Första provkörningen på gårdsplanen. Enda strulet var en för klen säkring till efläkten.

Dekoren på plats och nästan redo för körning.

Sen några fjolliga kåpor som pricket över i:et

Äntligen på plats på Gelleråsen.