de börjar ta sig, snart är du ju en riktig PS:are.. Tips: Använd flera verktyg för att jämna till kanterna så de inte blir de där hacket där du klippt. tänker framförallt på fälgarna. Smetarfingret är bra om man zoomar uta H-vete å så tar man liten storlek å sudd i kant så kan man göra fina kanter vid klippet..
Marino Carlsson skrev:de börjar ta sig, snart är du ju en riktig PS:are.. Tips: Använd flera verktyg för att jämna till kanterna så de inte blir de där hacket där du klippt. tänker framförallt på fälgarna. Smetarfingret är bra om man zoomar uta H-vete å så tar man liten storlek å sudd i kant så kan man göra fina kanter vid klippet..
Jo det börjar likna något problemet e väl å hitta alla el rättare sakt fatta vad man använder alla verktyg till å sedan komma ihåg det det e väl det som e det värsta Sedan så var bilden svart/vit från början det hade ju sina fördelar märkte jag Sedan e jag väl inte heller så nöjd med fälgarna men jag ska pröva ditt tips å se om det går å rätta till
Ja ha då har man varit i farten igen då Fick ett uppdrag av Henry J en kille på nailheads forum å PSa hans 4 döörars vauxal viktor 57a .Å resultatet blev detta en 2 dörrars cupe' med självmords dörrar en klart frän vagn om jag får säga det själv
Skodan tycker jag faktiskt att nån får ta och bygga i verkligheten nån gång Sällan man ser en plastkittad skoda pickis Fast... bygg om till bakhjulsdrift samtidigt och fixa en skojig motor!
Lätt att säga åt andra vad dom kan göra, då man själv ksa göra nått går det sällan