Så nu till de roliga,vad finns i/på/under garaget/uppfarten jo än så länge har de vart en hel del men för tillfälle så är de denna som används som bruksbil;

Den börja som en helt vanlig 940 men ca 6000 kr senare o ett antal månader så blev den snygg

Har planer för den i vinter,hoppas jag får dom genomförda bara,att jag får vara kvar på det jobbet som jag har nu.
Sen finns det även en 242 -75 som jag tänkte fixa till o ha som busbil kommande sommar.
Ska fixa bilder på den,inte hunnit med de då jag nyligen köpt den av en bekant men lite info om den;
Sitter för tillfället en B21 et i motorrummet,M47 låda med 4 puckad stum sinterlamell och bakaxeln är en lamelldiffad bakaxel från nyare 240. Sitter sportdämpare med sänk fjädrar runtom och 3" avgassystem från turbon. Allting för en reggbesiktning är gjort,lite småpill är de kvar o göra innan den kan reggas. Planen är väl o hinka i en v8 men man får se vad tiden o pengarna tillåter. Ska försöka hinna med och pyssla med den i morgon men får se hur det blir då min faster ligger på sjukhuset,dom hitta nyligen en tumör på ena njuren så ska upp o hälsa på.