Tjena här kommer en stor updatering
Ett par hektiska veckor innan Gatebil gick av stapeln men jag han att få ihop bilen till kvällen innan lasting, då mina otroliga kompisar som alltid stället upp, tog ut bilen på mappning medans jag var på jobbet, otroligt tacksam över allt ni hjälpt mig med

Bilen går på grundlad 1.2bar på 72% på spridarna, åker med ett par Enem L9 Kammar som jag fick tag på i sista stund, väldigt bottenstark och en härlig vridmomentskurva med dessa, lätt att få upp han på ställ bara genom att gasa,
samt blev en väldig skilnad i väghålningen i bilen då allting bytats sen förra året, lite gokart känsla i den, distinkt och hård, väldigt lätt manuvrerad med styrvinkelkittet,
blev ett par Drifting pass körda på fredagen innan det började regna, bra känsla i bilen samt att man själv fick tillbaks känsla väldigt snabbt trots att man glider automat resten av tiden på året

Lördagen struntade jag i att köra då det va väldigt mycket bilar ute på banan och jag inte kände bilen så väll var det lika bra, på söndagen var jag igång nästintill hella dagen, känslan satt där enu mer och tekniken bara byggdes på,
och bilen bara levererade, hel nöjd med resultatet, hadde som mäst en generatorem som smet samt en temp givare i grenröret som sköts ut, samt att kopplingen inte riktigt frikoppla alla gånger, ska byta slaven och se om jag får bort det, hadde tydligen vatt lite sådär med denna slaven i tidigare bil den satt i. annars funka bilen klockrent hela hälgen
Fick även med mig tjejen på ett pass, livred och i extas att bara vilja åka mer, rolig och förvånande reaktion
Vi var även ett riktigt härligt gäng som åkte upp, våran gryma chaför hadde ordnat depåplats på 30x6m att ha alla grejjer på desutom, så vi hadde det riktigt fint
senaste uppdateringen höl jag på med insugsbygget, fick klart detta och är riktigt nöjd med resultatet, plenum kammaren gjordes i 3´tums rör som kapades ur, insugsrören i 2´tum som trycktes till rätt form som sedan går ut med trattar som sticker ut 37mm in i plenum kammaren ------->
Toppen kom hem från Planslipning och ventilfräsning, fjädrarna åkte i och den är redo att monteras
Rem från en kadett E 1.6 Diesel 146kugg 24mm bredd. Fick även tag på ett par ENEM L9 Hydral Kammar
Koppling på!
Montering
Oljefilter flyttare
Mer eller mindre klar! hemkommen efter Gatebil,
Nästa körning blir Datt på ljungbyhed den 5/6-7, lördag-söndags körning, blir bra start på semestern desutom
Stort Stort Tack till alla som har gjort detta möjligt för mig, är en stor milstolpe att äntligen fått köra på Gatebil och på börja min Drifting körning,
Fridens liljor