Är det någon som vet om det finns något ställe här i Umeå som säljer siliconslang, sådan som man har till tryckrören?? Skulle bara behövt en 15cm lång 34mm slangstump och så fort som möjligt.... Är det någon som vet var jag kan finna detta???
Mvh Anton
Siliconslang.
- Nicke Nyman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Det går ju bra med kylarslang annars..
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Visst är det så, problemet är att jag behöver en slang som har så tunt gods som möjligt eftersom det är ganska kasst med utrymme. Jag har som fått för mig att siliconslangen har en aning tunnare gods än vanlig kylarslang. Jag kanske har fel??!??!mattias skrev:Det går ju bra med kylarslang annars..
Annars får ni gärna ge tips på någon bra slang. Jag hade ju helst sluppit disco färgerna som siliconslangen oftast brukar ha... Den enda viktiga är att slangen ska ha 32-35mm innermått...
/Anton
- Gustav
- No turbo shit - Just real power!
- Kontakt:
Jag kan ha några dm 32mm blå samcoslang över..Qzmo skrev:Visst är det så, problemet är att jag behöver en slang som har så tunt gods som möjligt eftersom det är ganska kasst med utrymme. Jag har som fått för mig att siliconslangen har en aning tunnare gods än vanlig kylarslang. Jag kanske har fel??!??!mattias skrev:Det går ju bra med kylarslang annars..
Annars får ni gärna ge tips på någon bra slang. Jag hade ju helst sluppit disco färgerna som siliconslangen oftast brukar ha... Den enda viktiga är att slangen ska ha 32-35mm innermått...
/Anton
Vet med säkerhet att jag har en 90° vinkel över med rätt långa ben..
Kan kolla i garaget imorrn!
Gustav Sundberg
Det skulle vara super!!Gustav skrev:Jag kan ha några dm 32mm blå samcoslang över..Qzmo skrev: Visst är det så, problemet är att jag behöver en slang som har så tunt gods som möjligt eftersom det är ganska kasst med utrymme. Jag har som fått för mig att siliconslangen har en aning tunnare gods än vanlig kylarslang. Jag kanske har fel??!??!
/Anton
Vet med säkerhet att jag har en 90° vinkel över med rätt långa ben..
Kan kolla i garaget imorrn!