/David
ja den låter väldigt snäll med orginalkammarna, har fått kommentaren "den låter som en valiant" och jag vet inte riktigt hur jag ska ta detkymi skrev:Såg åket i Bäckaskog ikväll,fy helvete vad hård den ser utLät väldigt "snäll" när du tuffade förbi.Uppdatera oss
Sjukt nöjd med framvagnen från Heidts, ända jag hade gjort annat nu än då är att jag hade köpt super ride framvagnen istället för mustang 2 framvagnen då den är lite längre fram tekniskt och lite lättare att justera osv.Anders_Lindgren skrev:Är du nöjd med framvagnen, bromsar osv?
Har nyss köpt 55a jag oxå som ska få ny framvagn, funderar dock att beställa från summit, dom säljer en framvagn från classic performance.
Tackar tackar ja!! blev bättre än jag trodde det skulle bliDaniel-635 skrev:Bilen är så läcker alltså !
Gillar även skarpt de relativt enkla verktyget, till den där riktigt snygga kollektorn !
Väldigt fint uttryck som jag gärna använder om jag fårcoupe76 skrev:Ja riktigt snyggt! Det är skillnad på kukar och morötter som jag brukar säga!