ska försöka sätta dit det ikväll.

Öö, vad skulle det vara? Själv brukar jag centrera med ögonmått och det har aldrig slagit fel. Är ofta t.o.m. värre om man litar på centreringsverktyget och råkar ha lite glapp i grejerna...ainok skrev:Är det någon som vet vad jag saknar i den här satsen?
Längst ner till vänster.
Hoppas att det inte behovs för att centrera kopplingen :/
Biltema art. nr 19-2289, den är 10 år gammal så jag hittar inga bilder
Ok,tänkte mest på vibrationerna man brukar få när dubbelmassesvänghjulet börjar "ge sig".ainok skrev:Tyvärr gör jag det men jag skulle vilja byta ut det emot ett lättare.
Trimning kommer!Sten: Ok,tänkte mest på vibrationerna man brukar få när dubbelmassesvänghjulet börjar "ge sig".
Roligt att följa dig här i tråden,men är mest intresserad av trimningen än det kosmetiska!
Jag sket i det där kittet och centrerade med hjälp av en järnstång och ett skjutmått. Pillade med det där i någon timme men fick det exakt tillslut.Mauser240: Öö, vad skulle det vara? Själv brukar jag centrera med ögonmått och det har aldrig slagit fel. Är ofta t.o.m. värre om man litar på centreringsverktyget och råkar ha lite glapp i grejerna...
Friskt skruvat annars, önskar man hade samma tid för att skruva själv... <Skrivet 20 mil hemifrån i en husvagn :p>