vill inte göra dig deppad, du har nog gjort ett kap pengamässigt..
MEN..
jag hade tidigare en 100 turbo quattro. chippad, gick som ett skott! MEN, det var fan det värsta skrot jag har varit med om i hållbarhet. ägde den bara några månader. men jag hann med å byta hallgivare, fixa en massa med tändningen i övrigt. hann bara göra det så for topp-packningen (suck):roll: ja vafan gör man, hade samma vecka brutit nyckelbenet ..så den lämnades motvilligt in på verkstad (första å enda gången jag gjort det), när toppen var dän så konstaterades att den var sprucken

(dubbelsuck,tur man hade reservdelsbil)..hann väl köra ca 1 mil efter det..så faller kopplingspedalen i golvet..slvacylindern som tacka för sig..
jaaaa så här fortsatte det..sålde den så fort det gick, fick sen höra att nya ägarn fått fått kraftiga lagerknack i den efter ca 2 månader...
förutom allt detta kan nämnas en sprucken kylare, glapp färdator, att den kunde TOKVÄGRA starta ibland,..bara å vänta 5 minuter så gick den igång som ett urverk osv..
har nog aldrig varit så glad när jag sålt en bil..
hoppas jag inte skrämde dig med denna historia, men det var iaf min första å sista audi...
vi får hoppas att min var ett måndagsexemplar å att din inte beter sig som min gjorde!
Mvh Johan