bestyckning zr440-02?
:(
tjena nu har jag satt i munstycken vart mycket bättre men avgasportarna vägrar att öppna sej ibland. motorn som styr virarna till avgasportarna tvår drar ibland och ibland händer det inge. det e jävligt skumt, nån som vet hur dom elektroniska avgas portarna funkar?
mvh kimpan
mvh kimpan
Ring http://www.bengansmotor.se och hör. Eller om det kan va någon annan som vet för jag vet inte hur det fungerar på dem.
- johnny_tuoma
- Ganska mycket laddtryck
jepp ja vet hur dom funkar.
de är varv talet som styr när el motorn ska börja dra i vajrarna.
misstänker att den blivit sänk nån gång? då brukar den där motorn börja krångla. men ja hoppas för din skull att de inte är den utan bara nå smuts å gamla avgaser som gör att de går tungt, för el motorn är inte billig.
mitt tips är att ta isär portarna å rengöra där.
MVH johnny
de är varv talet som styr när el motorn ska börja dra i vajrarna.
misstänker att den blivit sänk nån gång? då brukar den där motorn börja krångla. men ja hoppas för din skull att de inte är den utan bara nå smuts å gamla avgaser som gör att de går tungt, för el motorn är inte billig.
mitt tips är att ta isär portarna å rengöra där.
MVH johnny
- johnny_tuoma
ja skulle tro att du måste byta avgasports motorn, har sett de där symtomet förr på en motor som var fuktskadad, men de är inte säkert. kan ju bara vara glapt någonstans. men du känner ingen som du kan låna en avgasports motor av å kolla om de är den?duett racing skrev:okej men elmotorn tvär rycker ibland och ibland funkar den intemen den går lätt när man drar i virarna
kan det vara nått me elmotorn?
men ja skull tro att de bara är att köpa en ny.
MVH
-
Mattias wikberg
- Forumsberoende
- johnny_tuoma