Vilka bor kring STH?

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
Driddler
Snake booster

Vilka bor kring STH?

Inlägg av Driddler »

Är det några som skruvar turbo i Stockholmstrakten?

Skulle kanske vara kul ock kika på vad folk pysslar med i garagen och kanske bolla lite ide´r.

Är väl i stort sett bara jag som varit intresserad av bilar av mina närmaste polare. Någon som känner igen sej`?

På sin höjd har väl dessa dykt upp någon gång ibland med jättesmarta(Läs ,helt idiotiska) lösningar och frågat hur fan man orkar :lol:
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
Användarvisningsbild
C Upp
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av C Upp »

Känner igen symptomen av att vara ensam om detta nöje. Här neremot så verkar det vara lite kufiskt att skruva med bilar. Volvos i synnerhet. Men det är bara att leta reda på garagevänner istället.
Jag bor i Uppsala och skruvar i Stockholm, så jag är väl i rätt område... Finns ju några till vad jag vet, men dom får väl visa sig själva.
Användarvisningsbild
Driddler
Snake booster

Inlägg av Driddler »

Nu har jag haft en hel del garage genom åren och haft folk att skruva med. Men det skumma var att ingen av närmaste polarna var intresserade av bilar?

Nu bor jag i villa och har precis byggt ett nytt garage så man har ju inte haft så mycket tid över för bilen. Men efter nyår då drar jag igång. Håller på och köper på mej alla prylar för turboinstallationen :D

Vad skruvar du med föressten? Och var håller du till i för krokar?
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
funkis_jackson
För mycket laddtryck

Inlägg av funkis_jackson »

Jag håller till i Åkersberga =)
riddler
För lite laddtryck

Inlägg av riddler »

Än så länge finns jag kvar i Sthlm. Vi är några stycken som delar på ett garage i Kista. Skruvar på en Nissan 300zx med lite masserad motor.

Snart går dock flytten till Umeå.
Användarvisningsbild
greven
För mycket laddtryck

Inlägg av greven »

jag håller till i vinsta i sthlm.där skruvas det mesta mellan moppar och top doorslammer.
Skriv svar