9/11/2001 Loosechange, tv4fakta!! slående fakta
- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
9/11/2001 Loosechange, tv4fakta!! slående fakta
någon som såg dokumentären om World trade center på tv4fakta igår torsdag?
Den grabben som skakat fram all information om Wtc 911 har haft lite att gjort kan jag ju säga..
Brukar inte ha brytt mig så mycket om det där som hände då och brukar oftast knäppa förbi när jag ser någont sådant på tv.
Men detta programet var inte av vanlig kaliber, det fick fram fakta som antagligen gör Amerikanska regeringen helt opålitlig.
Programmet visade att ett hus av den konstruktionen håller för att få ett plan rakt i sidan, det håller för att utsättas för brand.
Wtc var byggt av en stålkonstruktion och betong och skulle klara av temperaturer över normala.
stålkvaliten var mycket god och sämmre stålkonstruktioner som ofta används i skyskrapor skall tåla en bit över 3000farenheit (1600 grader ungefär, kommer inte ihåg vad han sa).
Flygbränsle brinner med en temperatur av 2000farenheit (1100grader)
Regeringen påpekade att den wtc byggnaden som rasade gjorde det av branden som uppstod.
Sedan att det faller lika snabbt som om någon hade släppt en m8mutter bredvid gjorde dom inte mindre fundersamma.
Studerar man filmerna noga så ser man flera explosioner längre ner på byggnaden.
Samma tillvägagångssätt är det när man för ändamålet skall rasera ett rivningshus med bomber.
Flera intervjuer med överlevade har sagt att dom hört flera explosioner samt att dom kännt tryckvågor.
ingen "svart låda" påträffades vid Wtc enligt regeringen.
Enligt en brandman så fann dom tre st.
Inspelningarna på lådorna (som antagligen läckte ut efter ett tag) var intakta tills tre minuter innan krasch.
Flera fejkade telefonsamtal hade dokumenterats sista minuterna från planen från VANLIGA mobiltelefoner.
En mobiltelefon enligt filmen kan fungera upp till 40% på 1000meters höjd och på 2500meter 20%....
Planet hade legat på 10 000meters höjd när samtalen registrerats.
Chansen var ungefär 0,0006 på 100år att det skulle ha gått att gjort ett sådant samtal (lite ovisst med detaljfaktan eftersom det var svårt att snappa upp allt intressant).
2004 lanserade flygbolagen en storsatsning, man kan nu använda sin vanliga mobiltelefon i planet som om man stog på marken, tack vare en egen sändare som sänder till marken..
Varför skulle man bygga ett sådant sytem på planen när man redan vid 2001 kunde ringa från mobil till marken?
Sammanfattning: Det var längesedan jag så en så spännande dokumentär med så mycket fakta som hänger ihop.
Min bild har iaf ändrats av 9/11.
kolla denna länk www.loosechange911.com
sök på Loosechange911 på piratebay för att få hem filmerna.
Det går även att se dom på google, kolla första sidan på hemsidan så har ni länkarna där
Antagligen så är det lite meningen att dom skall spridas, grabben som har hemsidan lägger nämligen ut pärmen till dvdfodralet samt trycket på skivan som pdf fil för att alla kopior skall bli så lika som originalet som möljigt skriver han...
Den som har tid över SE....
Den grabben som skakat fram all information om Wtc 911 har haft lite att gjort kan jag ju säga..
Brukar inte ha brytt mig så mycket om det där som hände då och brukar oftast knäppa förbi när jag ser någont sådant på tv.
Men detta programet var inte av vanlig kaliber, det fick fram fakta som antagligen gör Amerikanska regeringen helt opålitlig.
Programmet visade att ett hus av den konstruktionen håller för att få ett plan rakt i sidan, det håller för att utsättas för brand.
Wtc var byggt av en stålkonstruktion och betong och skulle klara av temperaturer över normala.
stålkvaliten var mycket god och sämmre stålkonstruktioner som ofta används i skyskrapor skall tåla en bit över 3000farenheit (1600 grader ungefär, kommer inte ihåg vad han sa).
Flygbränsle brinner med en temperatur av 2000farenheit (1100grader)
Regeringen påpekade att den wtc byggnaden som rasade gjorde det av branden som uppstod.
Sedan att det faller lika snabbt som om någon hade släppt en m8mutter bredvid gjorde dom inte mindre fundersamma.
Studerar man filmerna noga så ser man flera explosioner längre ner på byggnaden.
Samma tillvägagångssätt är det när man för ändamålet skall rasera ett rivningshus med bomber.
Flera intervjuer med överlevade har sagt att dom hört flera explosioner samt att dom kännt tryckvågor.
ingen "svart låda" påträffades vid Wtc enligt regeringen.
Enligt en brandman så fann dom tre st.
Inspelningarna på lådorna (som antagligen läckte ut efter ett tag) var intakta tills tre minuter innan krasch.
Flera fejkade telefonsamtal hade dokumenterats sista minuterna från planen från VANLIGA mobiltelefoner.
En mobiltelefon enligt filmen kan fungera upp till 40% på 1000meters höjd och på 2500meter 20%....
Planet hade legat på 10 000meters höjd när samtalen registrerats.
Chansen var ungefär 0,0006 på 100år att det skulle ha gått att gjort ett sådant samtal (lite ovisst med detaljfaktan eftersom det var svårt att snappa upp allt intressant).
2004 lanserade flygbolagen en storsatsning, man kan nu använda sin vanliga mobiltelefon i planet som om man stog på marken, tack vare en egen sändare som sänder till marken..
Varför skulle man bygga ett sådant sytem på planen när man redan vid 2001 kunde ringa från mobil till marken?
Sammanfattning: Det var längesedan jag så en så spännande dokumentär med så mycket fakta som hänger ihop.
Min bild har iaf ändrats av 9/11.
kolla denna länk www.loosechange911.com
sök på Loosechange911 på piratebay för att få hem filmerna.
Det går även att se dom på google, kolla första sidan på hemsidan så har ni länkarna där
Antagligen så är det lite meningen att dom skall spridas, grabben som har hemsidan lägger nämligen ut pärmen till dvdfodralet samt trycket på skivan som pdf fil för att alla kopior skall bli så lika som originalet som möljigt skriver han...
Den som har tid över SE....
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
peppe skrev:Har läst och kikat rätt mycket om 9/11 , snubblade över en tråd i något forum ang konspiration hit och dit ( det gammla vanliga ).
Läste en hel del, rätt kul. Måste dock se dokumentären, aningen bättre fakta där antar jag.
Mvh
kolla den, förbluffande fakta..
Det är med lite information om penatgon i böjan med.
skulle tydligen med ha blivit träffad av ett flygplan.........
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
-
- Forumsberoende
Den måste man ladda ner, Är ju alltid kul med konspirations teorier den ena mer trovärdig än den andra.
Tjejen skickade denna texten till mig för ett tag sen:
1) New York City har 11 bokstäver
2) Afghanistan har 11 bokstäver
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som planerade ödeläggelsen av Twin Towers
1993) har 11 bogstaver
4) George W Bush har 11 bokstäver
Detta kan hittills vara rena tillfälligheter, men det blir intressantare längre ner i texten:
1. New York är den 11 te staten
2. Flygplan 11 hade 92 passagerare ( 9 + 2 = 11)
3. Flygplan nummer 77 som också flög in i Twin Towers, hade 65 passagerare
(6 + 5 =11)
4. Tragedien skedde 11 september, eller också känt som 9/11 ( 9 + 1 + 1=11)
5. Som du kanske känner till är "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1=11)
Fortsatt bara tillfälligheter? Läs vidare!
1) Totalt antal offer på flygplanen som störtade var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)
2) 11 september är den 254 dagen på året ( 2 + 5 + 4= 11)
3) Bombningen i Madrid skedde 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 =11)
4) Tragedien i Madrid skedde 911 dagar efter Twin Towers tragedien.
Nu kommer något som är ännu märkligare:Det mest kända symbol från USA, efter Stars & Stripes, är örnen.
Följande vers är tagen från Islams mest heliga bok, Koranen:
"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
Det var alltså vers nummer 9.11 i KoranenTror du fortfarande att det er en ren tillfällighet? Prova detta och se vad du sedan tror och tycker:
Öppna Microsoft Word och gör följande:
1. Skriv med stora bokstäver: Q33 NY. Detta är numret på det första flygplanet som flög in i Twin Towers.
2. Markera Q33 NY
3. Ändra storleken till 48
4. Ändra typsnittet till WINGDINGS (Evt. WINDINGS 1)
SKRÄMMANDE! Eller?
Tjejen skickade denna texten till mig för ett tag sen:
1) New York City har 11 bokstäver
2) Afghanistan har 11 bokstäver
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som planerade ödeläggelsen av Twin Towers
1993) har 11 bogstaver
4) George W Bush har 11 bokstäver
Detta kan hittills vara rena tillfälligheter, men det blir intressantare längre ner i texten:
1. New York är den 11 te staten
2. Flygplan 11 hade 92 passagerare ( 9 + 2 = 11)
3. Flygplan nummer 77 som också flög in i Twin Towers, hade 65 passagerare
(6 + 5 =11)
4. Tragedien skedde 11 september, eller också känt som 9/11 ( 9 + 1 + 1=11)
5. Som du kanske känner till är "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1=11)
Fortsatt bara tillfälligheter? Läs vidare!
1) Totalt antal offer på flygplanen som störtade var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)
2) 11 september är den 254 dagen på året ( 2 + 5 + 4= 11)
3) Bombningen i Madrid skedde 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 =11)
4) Tragedien i Madrid skedde 911 dagar efter Twin Towers tragedien.
Nu kommer något som är ännu märkligare:Det mest kända symbol från USA, efter Stars & Stripes, är örnen.
Följande vers är tagen från Islams mest heliga bok, Koranen:
"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
Det var alltså vers nummer 9.11 i KoranenTror du fortfarande att det er en ren tillfällighet? Prova detta och se vad du sedan tror och tycker:
Öppna Microsoft Word och gör följande:
1. Skriv med stora bokstäver: Q33 NY. Detta är numret på det första flygplanet som flög in i Twin Towers.
2. Markera Q33 NY
3. Ändra storleken till 48
4. Ändra typsnittet till WINGDINGS (Evt. WINDINGS 1)
SKRÄMMANDE! Eller?
- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
haha. ja det var ju med en grej!
Flygplanen som kraschade in i tornen var antagligen inte dom som det sägs....
Ni som ser dokumentären förstår vad jag menar:)
Flygplanen som kraschade in i tornen var antagligen inte dom som det sägs....
Ni som ser dokumentären förstår vad jag menar:)
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
Jahapp nu har konspirationsteorierna om 9/11 nått ända hit
Nåt skumt var det, inget snack om saken...
Frågan är väl mest om man verkligen vill lägga ner en massa energi på det. Jag har gjort det och det är inget jag rekommenderar, man blir liksom bara mer och mer påminnd om att världen är en rutten plats med ruttna personer, och då vill man bara sitta där med sin lilla kaffekopp i sitt lilla garage och greja med någon gammal bil

Frågan är väl mest om man verkligen vill lägga ner en massa energi på det. Jag har gjort det och det är inget jag rekommenderar, man blir liksom bara mer och mer påminnd om att världen är en rutten plats med ruttna personer, och då vill man bara sitta där med sin lilla kaffekopp i sitt lilla garage och greja med någon gammal bil

Och genom att dom gjorde det och sa det det var terroriser så fick dom befolkningen att vilja det ochså.Rogge skrev:jag funderar på en sak.
om usa regering "anordnade" 9/11, så var dte nog bara för att kunna anfalla afghanistan och irak för att störta saddam, bin ladin, hitta kärnvapen (som de inte hittat) och olja!
Tyvärr kunde jag bara se halva filmen sen var minnet på datorn slut.
Men jag undrar lite över pentagon kom dom fram till något bra? Jag menar om det var en missil hur kunde stolparna bli krökta och ett stort plan kunde ju inte ha vart det fanns ju inga vrakdelar. Och litet plan kunde ju inte flyga igenom en massa stolpar utan att det låg delar hela vägen fram till pentagon.
Vad vart deras teorir om det tillslut?
- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
K.jonsson skrev:Och genom att dom gjorde det och sa det det var terroriser så fick dom befolkningen att vilja det ochså.Rogge skrev:jag funderar på en sak.
om usa regering "anordnade" 9/11, så var dte nog bara för att kunna anfalla afghanistan och irak för att störta saddam, bin ladin, hitta kärnvapen (som de inte hittat) och olja!
Tyvärr kunde jag bara se halva filmen sen var minnet på datorn slut.
Men jag undrar lite över pentagon kom dom fram till något bra? Jag menar om det var en missil hur kunde stolparna bli krökta och ett stort plan kunde ju inte ha vart det fanns ju inga vrakdelar. Och litet plan kunde ju inte flyga igenom en massa stolpar utan att det låg delar hela vägen fram till pentagon.
Vad vart deras teorir om det tillslut?
det fanns vrakdelar. men det var antagligen planterade vrakdelar. samma sak var antagligen gjort med stolparna..
dom var ju inte välta utan upprykta..
om det är så som filmerna berättar så är jag glad att sverige sammarbetar på en bra nivå med amerika..
Så att inte vårat land raderas från kartan..
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
Ja ha flertalet konspirationsfilmer bland annat om 9,11
Kolla tex atombombningen över hiroshima under vietnamkriget.
Jämför antalet döda civila där med hur många hitler gasa ihjäl under
2a världskriget. Endock faller ingen skugga på amerika.
Deras egen president är medlem i en hemlig sekt kallat "Skull&bones"
Men han själv vägrar berätta vad denna sekt arbetar med eler innebär
Amerikas president är religös! Bara det är ett tecken på svaghet
Amerika får gå ut å jaga massförstörelsevapen i irak. Nädans dom själva
sitter på atombomber som räcker till att spränga jordklotet många ggr om
DET får ingen argumentera emot.
Amerika vägrar skriva på det enklaste miljöavtal.
Sådant som sverige kunde skriva på utan reformer tack vare att vi redan är långt före alla andra länder i miljötänkande.
Amerika som är rikaste landet i världen har inte råd att efterleva
dessa avgas/miljökrav.
Kort sagt Amerika kommer bli våran död. Jag oroar mej för muslimer med.
Men dom mäniskorna är många ggr obildade och kanske inte förstår bättre.
Amerikanerna är feta, välutbildade och endock livsfarliga.
Bush gör nästan omgående ett tal som bland annat lyder
"Let us never tolerate utrageus conspiricy teories conserning the attacks
of september the 11th millescius lies that attempt shief the blame away
from the terrorist himself. away from the guilty"
eller varför inte
"Everey nation in everey region now have a dissusion to make. Either your whit us or you are whit the terrorist"
Ladda hem Eddie Meduzas "Feta fula dumma amerikaner" den mannen gjorde många kloka låtar mellan sina lite mer vulgära varianter
Kolla tex atombombningen över hiroshima under vietnamkriget.
Jämför antalet döda civila där med hur många hitler gasa ihjäl under
2a världskriget. Endock faller ingen skugga på amerika.

Deras egen president är medlem i en hemlig sekt kallat "Skull&bones"
Men han själv vägrar berätta vad denna sekt arbetar med eler innebär
Amerikas president är religös! Bara det är ett tecken på svaghet

Amerika får gå ut å jaga massförstörelsevapen i irak. Nädans dom själva
sitter på atombomber som räcker till att spränga jordklotet många ggr om
DET får ingen argumentera emot.
Amerika vägrar skriva på det enklaste miljöavtal.
Sådant som sverige kunde skriva på utan reformer tack vare att vi redan är långt före alla andra länder i miljötänkande.
Amerika som är rikaste landet i världen har inte råd att efterleva
dessa avgas/miljökrav.
Kort sagt Amerika kommer bli våran död. Jag oroar mej för muslimer med.
Men dom mäniskorna är många ggr obildade och kanske inte förstår bättre.
Amerikanerna är feta, välutbildade och endock livsfarliga.
Bush gör nästan omgående ett tal som bland annat lyder
"Let us never tolerate utrageus conspiricy teories conserning the attacks
of september the 11th millescius lies that attempt shief the blame away
from the terrorist himself. away from the guilty"
eller varför inte
"Everey nation in everey region now have a dissusion to make. Either your whit us or you are whit the terrorist"
Ladda hem Eddie Meduzas "Feta fula dumma amerikaner" den mannen gjorde många kloka låtar mellan sina lite mer vulgära varianter

- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
dom vill ju vara störst i världen och vad gör man inte för det tydligen..
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!
070-3755169
Topplocksportning!
Motordyno!
Chassiedyno!