Niklas - Wezzli, från Piteå
Niklas - Wezzli, från Piteå
Ja, Niklas heter jag och Wezzli kallas jag. Jag kör Volvo 240 och gillar vinterväglag

Välkommen!
Såg första snön här i Umeå nyss..
Såg första snön här i Umeå nyss..

Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
- T Fahlgren
- B20-trimmare
-
- För lite laddtryck
- Kontakt:
Also known as Wezzli's gamla EBK. Blir det rent något häftigt av den så får du höra av dig så jag får se och följa med på en gammal nostalgisk provtur. Jag minns jag kapade två extra spår skenorna under sätena för att kunna rymmas bättre vid drifting.T_Fahlgren skrev:jomenvisst! Härlig tuta ocksåWezzli skrev: Korvomag, visst blev det en snygg drift där ute i rondellen då det var asfalt?![]()
jag har också skaffat mig en 240 räser nu! luttes gammla EBK
Den har gått en hel del varv sidledes i gruset runt stora garaget nedanför mitt hus ska jag berätta!
Jo, det stämmer ju givetvis, men det känns som om min passion till sidledeskörning med Volvo 240 på vinter går längre än så!Overcharged skrev:vintersladd gillar vi väl alla
- T Fahlgren
- B20-trimmare
Wezzli skrev:Also known as Wezzli's gamla EBK. Blir det rent något häftigt av den så får du höra av dig så jag får se och följa med på en gammal nostalgisk provtur. Jag minns jag kapade två extra spår skenorna under sätena för att kunna rymmas bättre vid drifting.
Jasså så du har också ägt den

Den verkar ha vandrat omkring bland ganska många ägare här i infjärden trakterna

jag får se om jag kör med den på isen eller nå liknande, har inga speciella planer nu, men nå fränt ska det då bli av den!
Ja, den hade stått nere på garaget nedanför vårat hus i några år så jag ner och snackade med ägaren och köpte den med avsikt att fixa upp den, skatta och besikta den men jag orkade aldrig. Köpte istället lyckovolvon och sålde EBK till Lutte för samma pris som jag köpte den och sedan bytte han ju den mot nå rallystolar med någon snubbe.T_Fahlgren skrev:Wezzli skrev:Also known as Wezzli's gamla EBK. Blir det rent något häftigt av den så får du höra av dig så jag får se och följa med på en gammal nostalgisk provtur. Jag minns jag kapade två extra spår skenorna under sätena för att kunna rymmas bättre vid drifting.
Jasså så du har också ägt den![]()
Den verkar ha vandrat omkring bland ganska många ägare här i infjärden trakterna![]()
jag får se om jag kör med den på isen eller nå liknande, har inga speciella planer nu, men nå fränt ska det då bli av den!
rallystolar samt en 500hunka med mattias... en liten förlust... men ack vad jag har brännt gummi med den. EBK forever säger jag.Wezzli skrev:Ja, den hade stått nere på garaget nedanför vårat hus i några år så jag ner och snackade med ägaren och köpte den med avsikt att fixa upp den, skatta och besikta den men jag orkade aldrig. Köpte istället lyckovolvon och sålde EBK till Lutte för samma pris som jag köpte den och sedan bytte han ju den mot nå rallystolar med någon snubbe.T_Fahlgren skrev:
Jasså så du har också ägt den![]()
Den verkar ha vandrat omkring bland ganska många ägare här i infjärden trakterna![]()
du har stora planer för min gamla tandsten verkar det som tore. btw, svarvar ju svänghjul fortfarande? kanske skulle behöver banta ett lite.
MVH
- T Fahlgren
- B20-trimmare