Da_Snake skrev:Det kommer fungera prima, dämparen är väll i hårdaste laget egentligen men du ska ju ha en stor 6a där framme så det funkar nog fint.
Det är inga problem att åka till sellholm med benen om du vill ha annan sättning på dämparen senare.
Det kostade ca 1200 kr/st att få dämparen omschimsad inkl. slitdelar på en befintlig dämpare hos Sellholm. Någon som har några synpunkter på vad man bör köra med för dämpare och fjädrar i bakvagnen? Finns det några trevliga coilover alternativ där också?
Var tvungen att provmontera och testa bromsoksadaptrarna jag gjorde till fram R-oken tillsammans med fjäderbenet. Blev riktigt bra passform och det satt som en smäck, bromsarna ser rätt maffiga ut nu

Ska leta upp några raciga belägg nu också.
Sen kom Kalle och Alex med delarna jag beställde från USA, tack så mycket för hjälpen!
Blev delar till bromsvågen, huvudbromscylindrar samt en varvräknare. Beställde även en torsendiff men den kommer lite senare.
Det börjar bli en del prylar som ligger på hög nu som bara väntas på att monteras, det som står i vägen är att jag måste få tag i ett vettigt garage.
Nån som vet om nåt bra i Göteborgs trakten?