jo de är tänkt att de ska gå lättare att tvätta sen när ytan är lite halkig
Railen är från en B200F "aka" 360

Ska inte använda den nu dock
Jo idag har man väl snyggat till härvan så de "bara" är att börja i bilen o dra fram kablar till
givare etc,Har nu ikväll i stort sett skruvat ur drivlinan ur isbilen då denna ska våldas först o främst då tryckplattan (sachs 763) redan sitter ihop där och inge kul att spärnga B21an direkt,En orginal B230F med M47 som gått 42000 mil gråter man inte över kanske

Vet inte hur man ska göra med trigger dock...Har både en stum fördelare liggandes och
VR:en sitter ju kvar på motorn man ska slänga över..Troligtvis blir de väl vanliga fördelaren då man minskar störningsrisken etc men måste ha tag på kontakten till den också

Eller till en början kanske enbart köra soppan o orginalt brytarlöst eller nåt...Jaja man får väl se