idag har jag vart duktig, igen, får sluta snart börjar bli en vana!
la på ett lager toningsfärg på baklysena, efter att ha tvättat dom i diskhon.. har lagt påett lager till, men inte fotat
sen letade jag upp lite kabel för att sortera elsystemet bakom mittpanelen
det är närmare 14 tampar kabel i grupper om fem, längderna är mellan 2 och 4 meter, så det borde räcka ett tag hoppas jag
såhär ser det ut bakom mittpanelen efter ett litet tag, va inte så farligt som jag hade för mej, men jag gjorde om lite så jag har en samlad minus/jordpunkt, känns seriösare så
kopplingsplinten
så här ser mittpanelen jag ska byta till sen ut, just nu.. den är inte klar på långa vägar.. askoppen är borta oxå, iom att man inte får röka i min bil.. ska nog lägga igen hålet för cigarett tändaren oxå.. om man inte ska skaffa en laddare till telefunken..

satans bilhelvete! det läcker mellan tråget och transkåpan!
men lösningen blev att fila av skruvarna några mm så de klämmer bättre, banka till tråget så det ligger plant (planare) mot transkåpan och sen skruva ihop, testade, det läckte fortf. men inte lika mycket! då åkte min kompis flänstätning fram! så nu ska det torka lite sen ska jag ut o testa igen.. hoppas att det inte läcker sen!
slänger även in en bild på min gamla trotjänare

En Suzuki K50! i värsta fall får man åka den 4mil till skolan imorn, då är det inte lönt å gå o lägga sig!

den gör bara 35km/h
Jag har inte gjort sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet..