vem fixar att pressa in kamlager i blocket?
kollade med motorslip han skulle ha 400:- för jobbet
och 200:- för lagren.
känns lite dyrt tycker jag nästan =/
Kam lager
-
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 1711
- Blev medlem: fre apr 02, 2004 5:08 pm
- Ort: Sävar
- Kontakt:
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21725
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
jag fixar det för halvapriset! he he... jag har gjort ett spesialverktyg av en gammal kam. verktyget kan också lånas ut billigt
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 294
- Blev medlem: lör apr 12, 2008 8:43 pm
- Ort: hörnefors
- Gustav
- No turbo shit - Just real power!
- Inlägg: 1478
- Blev medlem: sön jun 27, 2004 10:40 am
- Ort: Överboda, Umeå
- Kontakt:
Snett?ElfvinG skrev:idag knackade jag i nya kamlager i min b20 och lagret i mitten hamna 1mm snett, har det någon stor betydelse så jag lär slå ut det och vrida om det?
Vridet altså?
Jag skulle faktiskt inte oroa mig på en b20 sålänge som minst halva oljehålet är öppet...
Det är större risk att du fuckar upp lagret om du ska slå ut och in det igen...
Annars om du kommer åt kan du köra en borr genom oljekanalen så att hålet är helt öppet.
Gustav Sundberg