mattias skrev:Varför tror du kamaxeln du har nu fungerar så dåligt?
Har du full koll på vilken förtändning och bränsle den får?
Är all elektronik i ordning?
NJa e mera som så att ringde åt gubben som slipa de å de jag fick till svar var mycketbra kam på skrövlig finlandssvensk

Så vet som inte hur haj han e på de han gör?? Å kammen som sitter i nu fick jag grymt orolig tom gång på å den var klockren innan bute av topp å kam!! Så vist de hänge ihop å kan jag leva med men känns ändå knepigt att den ska börja dra vid 80 på 2an å man måste växla vid hundra för å få ork på 3an

Allra helst med en så "snäll" kam Men bilen ska in å mappas så de visar sig väl då!! Inga förslag till någon bra kam??
Sen så är de ju en F motor elektronisk tändnig å insprut!! Går inte å ställa tändningen utan å mappa den men tänkte jag inte på när jag börja pilla
Men mappas ska den göra vill bara ha en pigg bruksbil!! Går ju hyfsat nu med för en 245a 0-100 8-9 sek men känns att de där riktiga klippe kommer allri till orkar inte dra å varva som den borde
