Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
mattias
Admin
Inlägg: 10094 Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:
Inlägg
av mattias » ons feb 04, 2009 10:30 pm
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU , Link , ECU Master , VEMS , m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare .
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Erik N
För mycket laddtryck
Inlägg: 330 Blev medlem: fre okt 21, 2005 1:12 pm
Ort: Piteå
Inlägg
av Erik N » ons feb 04, 2009 10:56 pm
den flyttade på sig kan man säga
Svetsar och skruvar i det mesta
Erik Norrman Piteå
Löwen
För mycket laddtryck
Inlägg: 476 Blev medlem: mån nov 06, 2006 8:02 pm
Ort: Grängesberg
Inlägg
av Löwen » tor feb 05, 2009 10:44 am
10k rpm??
Herman
Forumsberoende
Inlägg: 507 Blev medlem: sön jan 06, 2008 8:08 pm
Ort: Finnerödja
Inlägg
av Herman » tor feb 05, 2009 4:26 pm
Brutalt när varvräknarnålen passerar det röda fältet å fortsätter en bit till
Mattias J
Forumsberoende
Inlägg: 1672 Blev medlem: sön okt 28, 2007 9:23 pm
Inlägg
av Mattias J » tor feb 05, 2009 7:56 pm
Herman skrev: Brutalt när varvräknarnålen passerar det röda fältet å fortsätter en bit till
vet inte riktigt om den original mätaren stämmer.. för det står i specsen att den är satt till att bryta vid 9700rpm...
hur som helst stenhård
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
stefan j fd cab
Forumsberoende
Inlägg: 916 Blev medlem: fre jul 22, 2005 12:39 pm
Ort: surahammar
Inlägg
av stefan j fd cab » tor feb 05, 2009 9:20 pm
äh
16 ventiler med invecklad v-tech
sprut med massor av variabler som loggar allt i realtid för utvärdering till nästa repa
6vxl låda
kolfiber hit o dit
men dom åker ändå inte fortare än en svenskbyggd nästan 50 år äldre bagge med förgasare och nästintill original chassi
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=29931
såja bytt användarnamn från cab till mitt riktiga namn
tyvärr gick det inte att byta ansikte
Erik Samuelsson
För mycket laddtryck
Inlägg: 222 Blev medlem: mån okt 09, 2006 11:50 am
Ort: Vansbro/Dalarna
Inlägg
av Erik Samuelsson » tor feb 05, 2009 11:16 pm
cab skrev: äh
16 ventiler med invecklad v-tech
sprut med massor av variabler som loggar allt i realtid för utvärdering till nästa repa
6vxl låda
kolfiber hit o dit
men dom åker ändå inte fortare än en svenskbyggd nästan 50 år äldre bagge med förgasare och nästintill original chassi
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=29931
Paby
Lite mer laddtryck
Inlägg: 49 Blev medlem: fre jul 18, 2008 5:31 pm
Ort: Fagersta
Inlägg
av Paby » fre feb 06, 2009 6:34 pm
nån som vet vad det är för fälgar som sitter på den? (de feta fram såklart
)