så här roligt kan man ha det i Skåne på en vanligtvis trist torsdag
och alla som känner ett desperat behov av att höra mig sjunga mer kan helt enkelt spola tillbaka om och om och om igen för att njuta av min underbara röst.
här lägger vi allt i samma skål, bilar, underbara sångröster och en Dialekt att dö för i en och samma rulle.
En helt vanlig skärtorsdag! Det helt enorma ljudet från Connys rytande T5-spis måste egentligen upplevas i verkligheten
För dem som inte känner till Team Bonnmeck så kan jag berättade lite snabbt att det är ett gäng killar i Skåne som älskar hondor och att styla dem.
Av någon konstig anledning "hackar" filmen på Youtube när man väljer HQ :S Skall försöka hitta en server att lägga upp filmen på så den blir mindre komprimerad = bättre bild och ljud! Någon som har en server man kan låna plats på?
Senast redigerad av jip den fre apr 10, 2009 10:41 am, redigerad totalt 1 gånger.
BMW E34 525i SportLimousine Turbo -94
BMW E30 340i -86 (under uppbyggnad) http://www.fartverket.se
Du jip, va snygga hondor som dom har stylat... svenskstyling?
Denna film var ren porr för mej då jag upplevde enorm njutning och att sen få höra denna ljuva sången från tungviktaren... Då blev det kräm i brallan!
Mer såna här filmer, grabbar! Grymt roligt att se!
Karl Buchka skrev:Saftigt med däckrök ur den 142an. Finns det någon projekttråd om den?
Rolig video annars!
nej tyvärr, ägaren är inte så van vid datorer och lägger hellre tiden i garaget, men vi kan ju alltid fråga han om vi andra inte kan få göra en tråd och lägga lite bilder och info i "vad händer i garaget"
ljudet måste upplevas i verkligheten helt sick
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.