nån som känner XXXX? avslutat, pengar inkommna
nån som känner XXXX? avslutat, pengar inkommna
eftersom pengarna nu har kommit in på kontot så väljer jag att ta bort innehållet...
Senast redigerad av knotan den tis maj 18, 2010 8:47 pm, redigerad totalt 2 gång.
-
- För mycket laddtryck
-
- Lite mer laddtryck
-
- För mycket laddtryck
verkar rätt säkert som att det är nån typ av simpel bedragare
namnen å telnummer sdamt adresser stämmmer inte alls.
ska testa ringa firman som är reggad imorrn, dem bör nog få veta om att nån köper saker i deras namn utan att betala för sej
ska testa ringa posten imorrn med å be om en förklaring hur nån kan ha hämtat ut sdaker med fel namn på sitt leg (skickade allt som rekomenderad post)
tack för hjälpen hitills

ska testa ringa firman som är reggad imorrn, dem bör nog få veta om att nån köper saker i deras namn utan att betala för sej

ska testa ringa posten imorrn med å be om en förklaring hur nån kan ha hämtat ut sdaker med fel namn på sitt leg (skickade allt som rekomenderad post)
tack för hjälpen hitills
-
- För mycket laddtryck
Ännu ett PM med lite infoknotan skrev:verkar rätt säkert som att det är nån typ av simpel bedragare![]()
ska testa ringa firman som är reggad imorrn, dem bör nog få veta om att nån köper saker i deras namn utan att betala för sej![]()
tack för hjälpen hitills
Erik S
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Re: nån som känner CHM? conny/håkan bengtsson
Hade hjälpt dej söka killen om det var i mina trakter, beklagar bara 

Dänniz 073-8447664
igentligen är det som sagt skitsamma rent ekonomiskt sett går jag knappast i konkurs om man säger så.
men ska nog gå å lura fram vem det igentligen är som jag sålt grejjor till.. är ganska många märkligheter när man börjar söka lite på det iallafall...
dock så VET man ju aldrig, kan ju vara så enkelt att han bara fått föhinder från att kunna betala (vad det nu kan vara) men man borde ha kunnat höra av sej nån gång under typ 4 veckor å medela att man fått förhinder kan man tycka
men ska nog gå å lura fram vem det igentligen är som jag sålt grejjor till.. är ganska många märkligheter när man börjar söka lite på det iallafall...
dock så VET man ju aldrig, kan ju vara så enkelt att han bara fått föhinder från att kunna betala (vad det nu kan vara) men man borde ha kunnat höra av sej nån gång under typ 4 veckor å medela att man fått förhinder kan man tycka

4 veckor
bara et inte blir som för mej --> http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=45667

BMW - Brings Me Womens
jag har varit i kontackt med posten som inte får lämna ut uppgifter om vem som hämtat ut paketet annat än till polisen.
sen kontackta jag ägaren till "XXX" och han var defenetivt inte samma person som jag pratat med i telefon å hanm hade vare sej kännedom eller sammhöre med nån i malmötrakten.
han skulle göra en polisanmälan själv och jag kommer ringa in en polisanmälan under dagen.
verkar som att personen i fråga har beställt sakerna i ett random firmanamn och sen är delarna skickade till en annan person sm bor i samma trappupgång å troligen så han fått ut paketet för dem har samma adress och efternamn, dock stämmer inte förnamnet
sen kontackta jag ägaren till "XXX" och han var defenetivt inte samma person som jag pratat med i telefon å hanm hade vare sej kännedom eller sammhöre med nån i malmötrakten.
han skulle göra en polisanmälan själv och jag kommer ringa in en polisanmälan under dagen.
verkar som att personen i fråga har beställt sakerna i ett random firmanamn och sen är delarna skickade till en annan person sm bor i samma trappupgång å troligen så han fått ut paketet för dem har samma adress och efternamn, dock stämmer inte förnamnet
Senast redigerad av knotan den tis maj 18, 2010 8:45 pm, redigerad totalt 1 gånger.
-
- För mycket laddtryck
Båda killarna heter ju Bengtsson i efternamn. Kan det inte vara så att de bor i samma lägenhet?knotan skrev:jag har varit i kontackt med posten som inte får lämna ut uppgifter om vem som hämtat ut paketet annat än till polisen.
sen kontackta jag ägaren till "ch motor" och han var defenetivt inte samma person som jag pratat med i telefon å hanm hade vare sej kännedom eller sammhöre med nån i malmötrakten/arlöv.
Erik S
Jag hämtade ut firmapost på postterminalen idag. Dom krävde leg, men inget bevis på att jag var behörig att hämta firmans paket.knotan skrev: ...
...
Så dom vet vem som hämtat paketet. Men att skicka till företag utan postförskott kan alltså vara en risk, om någon hinner vittja postlådan!

/Samuel R
Projekt: Toyota Corolla KE20 -73 med Saab B234L 199hk
Projekt: Toyota Corolla KE20 -73 med Saab B234L 199hk