Först & främst är det rostlagning på schemat, inte för att det kanske är såå himmla viktigt på en vinterleksak utan för att jag behöver träningen med svetsen & plåtslagarverktygen.. Dom riktiga projekten ska in snart & då börjar helt plötsligt resultatet spela roll så det är en riktigt bra träning..
Ska senare in med en båge, bättre stol & 4p bälten för säkerhet (har en belägenhet att lägga bilar på tak

Sen blir det lite bonntrim, ska in med en intercooler till att börja med då det inte sitter några på dessa orginal & för att göra det extra svårt för mig blev det en 9000 intercooler som för övrigt inte har en chans att rymmas under huven så ett av två alternativ står jag för då alt. 1: är att kapa lite i framänden & ställa den framför kylaren alt. 2 är att lägga den i motorrummet vilket nog är det alternativ som kräver minst jobb. är ganska gott om plats bakom motorn då dom små liven (Japanerna) av någon anledning fått för sig att ha reservhjulet där standard.
Sen kvarstår att se vad det blir men en pysventil ligger ganska högt upp på önskelistan & jag behöver för övrigt hitta på någon luftfilter lösning då det inte sitter annat än motorrum före luftmängdmätaren nu.
/Tendo