hänt på det senaste
breddade plåtfälgar, 8" bak o 7,5" fram

2 st har vart på blästring o ska grundas o lackas blanksvarta, o två är på blästring nu.

8"

blir nog bra trångt.

här ligger dom andra.

framskärmen svetsad.
byggt ihop mina 2 centreringsvertyg, då jag alltid tappar bort ett av dom så har jag nu möjlighet att tappa bort båda på en gång
hämtat den nya m46an i halmstad med. o den är på plats o allt sånt.. ska bara skruva dit kardanen o koppla in od'n, låter lite illa om denna med, men jag tror det är urtrampningslagret som jävlas, får väl bli ny lamell o ut-lager nån gång.. låter bara när man trycker ner, håller nere o slkäpper upp kopplingen, tror det är solfjädern på tryckplattan som låter mot lagret.
sen är högra framskärmen på plats med, skulle lacka idag men färgen tog slut, så den är randig.. såg nu senare att den är knottrig så den ska slipas ner på sina ställen o lackas om.
varvräknare är monterad nu med. funkar bra men är lite slö, men det kanske man får räkna med. fick lite sällskap i garaget med som synes
börjar svetsa i hjulhuset med.
va lite på gång här så blev inga bilder efter att jag kapat upp o så men.. 2 på det "fädiga" resultatet, ska slipas svetsar lägga igen det andra hålet där med. sen grundas o underedsmassas

Jag har inte gjort sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet..