Tips på att fixa pengar till bygget
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Tips på att fixa pengar till bygget
Hur ska man fixa pengar till bygget snabbare? Arbetslös för tillfället men tidigare när man hade knegarlön så räckte den inte nånstanns man ville.
Nån som har tips på hur man ska få lös stålar snabbare än att panta burkar eller prostituera sig??
Nån som har tips på hur man ska få lös stålar snabbare än att panta burkar eller prostituera sig??
Re: Tips på att fixa pengar till bygget
va är de för bygge?air_denka skrev:Hur ska man fixa pengar till bygget snabbare? Arbetslös för tillfället men tidigare när man hade knegarlön så räckte den inte nånstanns man ville.
ta o vinn idol så är de ordnat då är de bara o sälja skivor
Det är ingen idé annat än att jobba som gäller om du inte vill bli kriminell förstås.
Nu om du ändå är arbetslös stick till norge och jobba ett tag och gärna med en svensk arbetsgivare så har du traktamente på 800kr/dag.
Jag var över 8 dagar i höstas och drog in 19rent på den tiden, fast då var det lååånga arbetsdagar. Tror medlet var 16 timmar/dag.
Börja inte med något projekt förens du har lyckats skrapa ihop en hel del med pengar.
Kolla på mitt projekt det började jag med nu i februari. Men för att finnansera det började jag jobba så mycket jag bara kunde från början av juni förra året, sen dess har jag inte gjort något annat än att jobbat och sovit, förutom försökt pluggat till några tentor.
På så sätt har jag lyckats få fram en hyfsad budget för bygget utan att behöva vänta på pengarna för att kunna fortsätta med bygget.
Självklart ska du även försöka få in någon extrainkomst på sidanom som är svart
Nu om du ändå är arbetslös stick till norge och jobba ett tag och gärna med en svensk arbetsgivare så har du traktamente på 800kr/dag.
Jag var över 8 dagar i höstas och drog in 19rent på den tiden, fast då var det lååånga arbetsdagar. Tror medlet var 16 timmar/dag.
Börja inte med något projekt förens du har lyckats skrapa ihop en hel del med pengar.
Kolla på mitt projekt det började jag med nu i februari. Men för att finnansera det började jag jobba så mycket jag bara kunde från början av juni förra året, sen dess har jag inte gjort något annat än att jobbat och sovit, förutom försökt pluggat till några tentor.
På så sätt har jag lyckats få fram en hyfsad budget för bygget utan att behöva vänta på pengarna för att kunna fortsätta med bygget.
Självklart ska du även försöka få in någon extrainkomst på sidanom som är svart
Re: Tips på att fixa pengar till bygget
inte dom stora lönerna man gör sig rik på utan dom små utgifterna..air_denka skrev:Hur ska man fixa pengar till bygget snabbare? Arbetslös för tillfället men tidigare när man hade knegarlön så räckte den inte nånstanns man ville.
prioritera till exempel!
- M Bengtsson
- För mycket laddtryck
Va? Har ingen nämnt sponsorer? Ring till nått företag som du vill ha delar från och fråga ifall du kan få spons, eller iaf rabatt 

Volvo 142 -70 -Överladdat projekt:
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=36179
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=36179
Jag knäcker extra hos vår lokala däckhandlare på högsäsong, mot fälg däck och andra delar som de kan beställa till firman till mkt fördelaktigt pris..
hjäpte en släkting till sambon (licensvetsare med eget smidesföretag) som ska bygga in min bur som är inhandlad som en "rörkonstruktion" för en billig peng..
man få vara uppfinningsrik när man ska vara sparsam..
hjäpte en släkting till sambon (licensvetsare med eget smidesföretag) som ska bygga in min bur som är inhandlad som en "rörkonstruktion" för en billig peng..
man få vara uppfinningsrik när man ska vara sparsam..
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
vem ska man snacka med för att åka till norge en vecka eller så då?? Börja me 740n innan jag blev arbetslös men de hände att man blev de pga arbetsbrist.. Men ändå när man hade jobb så hade man ändå inte råd med allt man ville ha.. Bara vissa delar.. Eller snåla ihop till grejerna.. Ajden vem kan man snacka med? Finns du i lule?
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Ett bra tips är å kolla om man kan snåla med en del saker och göra dom själv, typ en dump bygger man ju själv om man har tillgång till svarv.
Sen skadar det ju inte å ha en kompis som jobbar på en bilskrot, har man ingen är det bara å skaffa en, det gäller å smöra om man vill komma någon vart
Sen skadar det ju inte å ha en kompis som jobbar på en bilskrot, har man ingen är det bara å skaffa en, det gäller å smöra om man vill komma någon vart

V50 2,0d ocean-race paket brukis
Chevrolet Parkwood -60
Chevrolet Nova -65
Volvo 360 4dörrars sedan
Volvo 360 3dörrars halvkombi
TIG licenser i 2348 rostfritt, Duplex och Hastelloy
Mindre fräsjobb utföres
Henrik Roslund
Enåsa Uggletorp 2 Mariestad
Chevrolet Parkwood -60
Chevrolet Nova -65
Volvo 360 4dörrars sedan
Volvo 360 3dörrars halvkombi
TIG licenser i 2348 rostfritt, Duplex och Hastelloy
Mindre fräsjobb utföres
Henrik Roslund
Enåsa Uggletorp 2 Mariestad
Köpa billigt och sälja dyrt funkar alltid. Har du plats kan du ju alltid ge dig ut i obygden och leta gamla bilvrak som står på gårdar eller dylikt, bilar som man kan få gratis eller väldigt billigt alltså, och sen slakta och sälja delar eller snikrenovera och sälja vidare med en liten förtjänst.
Skrotpriserna är ju rätt höga nu också, vet av flera som fått mängder med gamla kopparrör och krafs mot att det blev bortforslat, för att sen sälja för femsiffriga belopp till närmsta skrotnisse...
Många bäckar små blir snart till en å, finns egentligen mängder med små hederliga inkomstkällor bara man har ögonen öppna och letar lite.
Skrotpriserna är ju rätt höga nu också, vet av flera som fått mängder med gamla kopparrör och krafs mot att det blev bortforslat, för att sen sälja för femsiffriga belopp till närmsta skrotnisse...
Många bäckar små blir snart till en å, finns egentligen mängder med små hederliga inkomstkällor bara man har ögonen öppna och letar lite.