1.5 lit.E85/mil på landsväg
ÄHH!snart ska jag lära mig hur man laddar in bilder,,,,
beklagar att det vart 2 mess....
Lagade dina trasiga bildlänkar..... // Oskar
Tack Oskar!

Uppgörelse? =)2QIK4U skrev:Jens/ möjligen lite offtopic, men jag kommer till "norrland" i sommar- av nämda anledning
mvh Näst snabbast på STS
Känns som om det är dags för en story om rödluvan också.2QIK4U skrev:
Är väl inte allt för jädra omöjligt egentligen?Kadett4wd skrev:Känns som om det är dags för en story om rödluvan också.2QIK4U skrev:
exakt,, men om man ska tro Hoffman så är det juh rejäl fjong i hans maskin. så det är juh motsägelsefullt antingen i ena änden eller andra.Blown66 skrev:
Sen så vill en 1300hk blower maskin ha en hel del mat.
Annat är det med hoffas tjejmaskin som troligt inte är mycke å hänga i grannen om man vill va snabb...
För några 1,5 liter/milen E85 drar inte en kompressotmotor med bra fjång i.
Hur mkt drar din maskin / mil?Blown66 skrev:Angående Jetselectorn så funkar den fin fint men man måste ha tung högerfot för att den ska kunna användas.![]()
För det är Main Bypass Jet man justerar och det har endast inverkan vid full makaron och lite och ingenting på övrigt register. Så jag tror tyvärr inte det är lösningen på problemet...
Sen så vill en 1300hk blower maskin ha en hel del mat.
Annat är det med hoffas tjejmaskin som troligt inte är mycke å hänga i grannen om man vill va snabb...
För några 1,5 liter/milen E85 drar inte en kompressor motor med bra fjång i.
Jag hoppas asconan kommer gå rikigt fort nu när ni har riktig motorLycka till i sommar!