Hmm liten rapport från "No action meet" i mantorp.............
Kl 12:00 skulle vi ge oss av .......ehh blev väl ca 13:15 , snarare då min kompis med en Grå Nissan Skyline R32 GTS , under tvätt upptäckt att det ena framhjulet vart helt blankslitet på insidan
Var med liten bävan inför värmen man gav sig av mot mantorp , färddatorn pendlade mellan 29-31 grader varmt , hur varmt det blir under huven på en Bi-turbo 635a då det vill jag inte veta , kökörning går "fetbort" , som dom säger.
Resan gick bra och vi satt och kollade lite på körningarna som var på fredagen , men va redan slut

märkligt ??
Ja ja vi gick ned till campingen och grillade lite , Anders min Skyline kompis , utsattes för "visst grupptryck" och la värsta Burnouten på campingen , alla kategorier , högst varvtal , mest rök , längst spår , och tja sämst däck ?
Senare på kvällen vart det lite öl å så , det hör ju liksom till
Lördagen , vart ju storfiasko för alla som skulle köra på strippen , och endast ett fåtal fick en repa........... attans regn
Det var många som tittade på 635an och gav fina kommentarer , TACK alla !
Anders som skulle kört drifting avstår med tanke på däcken och åker hem lite före mig , sletor från bakdäcken bankade i hjulhusen ända ner till ödeshög.......
Jag väntar kvar i regnet ett tag till , och styr sedan hemåt.
Bara någon mil ner på E4an är det torrt

, jag lider med alla som släpat bil och prylar hit och sen inte fått nån körning
För oss som ställer ut är det ju inte alls samma fiasko , om man inte har en skit ömtålig trailer queen , men då får man skylla sig själv.
635an lullar på fint på hemvägen , trots att servo pumpen låter som den äter grus ibland.
3000 rpm. och 150 km/h , skulle vara ett kanon tempo , men det finns ju en del som "tycker" på det .
Och sen barkar bensin förbrukningen iväg när det går fort .
Gjorde iallafall ett litet prestanda test på hem vägen 100-150 Km/h på trean gör den på ca5,5 sek.
( förutsatt att man accar från 80 och startar tiden vid 100 )
Åter igen

ni som inte fick köra.
Hmm denna uppdateringen vart det ju inte så lite blogg över , men läs den som vill