Jahopp, fått besked från blästraren o grenröret är inte klart imorgon, hade hoppats på o få lacka d åtminstone i helgen....Men men, får ju ett såpass underbart pris(som jag fått på alla delar)så inget o hänga läpp för, får hoppas jag får hem min lilla beställning från cvi imorgon så jag har ngt o pyssla med i helgen...
Rydberg skrev:Jahopp, fått besked från blästraren o grenröret är inte klart imorgon, hade hoppats på o få lacka d åtminstone i helgen....Men men, får ju ett såpass underbart pris(som jag fått på alla delar)så inget o hänga läpp för, får hoppas jag får hem min lilla beställning från cvi imorgon så jag har ngt o pyssla med i helgen...
aa d får vi hoppas! bra bilder, ska följa ditt projekt
Senast redigerad av tim gustavsson den fre okt 31, 2008 3:40 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Rydberg skrev:Jahopp, fått besked från blästraren o grenröret är inte klart imorgon, hade hoppats på o få lacka d åtminstone i helgen....Men men, får ju ett såpass underbart pris(som jag fått på alla delar)så inget o hänga läpp för, får hoppas jag får hem min lilla beställning från cvi imorgon så jag har ngt o pyssla med i helgen...
Tackar tackar, när du ska du ge mig en åktur i bmwn o sväng till garaget då?
Spräng kåpan ifrån volvo 240 -76 påväg hem ifrån Tedde, nu slipepr man iallaf byta lådorna varje helg .....Dock evt jag inte vilken låda som lämpar sig bäst? M45/46/47? Ska iallaf bli en fem petad låda....Ngt förslag?
skeden skrev:M47 kommer hålla fint med den kopplingen du ska köra med.
Jag körde i sommras med 6 puckad sinter + saab900 turbo tryckplatta och m47 funkade kanon
MVH//Ludde
Aaa jag tror fan d, hur är d o köra med sinter? Har aldrig kört en bil emd sinter men e lite små sugen på det faktiskt
Jag åker med 4 puckad sinter och saab platta i min gröna 142a. Det är ballt ett tag sen är det bara drygt. Så för dig skulle nog en provtryckt och shimsad saabplatta med original lamell funka fint och dessutom mycket bekvämare plus att det är snällare mot lådan.
Men smaken är ju som arslet.